Terug naar overzicht
Dag Sheron,Wij zijn al enkele keren gaan eten in het Daemshof. Onlangs ben ik er naar een huwelijksreceptie geweest. Steeds prima in orde, hoor. Ook goede bediening! Met prijzen ed kan ik je niet helpen.Groetjes,18/08/07
Hoi Sheron,Wij trouwen op 25/08/2007 in het Daemshof. Tot hiertoe was de service SUPER. Wilfried (zaakvoerder én staat zelf in keuken) is vriendelijk en bekwaam. De zaal is ook prachtig.Als je wil stuur ik je de prijslijst via E-mail door.Ik zal je binnen enkele weken kunnen zeggen of het eten en dgl ook goed zijn :-)groetjes,Antonietta 25/08/2007
Helaba,Een prijsenlijst zou super zijn!!! Het klinkt allemaal heel goe, je zal zeker een topdag hebben, want het is ook een prachtige zaal....Groetjes,Sheronneke
hey,in die prijslijst ben ik ook wel geinteresseerd! Momenteel wachten wij tot ze terug uit verlof zijn, wij willen ons feest ook graag in Daemshof geven (als de prijs meevalt)maar onze oorspronkelijke datum 20.08.2009 is er al volzet. Hopelijk hebben ze nog andere data vrij.Mijn e-mailadres: emilie_verwimp@hotmail.com