Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes voor juli 2008

3-8-2007 12:47:45
Hallo, mijn vriend en ik gaan trouwen op 05/07/2008. Het is vandaag nog 337 dagen. Hoe gaat het met jullie planning? Bij ons gaat het redelijk goed, of ik denk het toch!!!
De feestzaal, de dj, de ceremoniemeester, fotograaf en het vervoer is al allemaal geregeld. Eind Oktober, begin november ga ik op zoek naar mijn bruidsjurk. In oktober komt de collectie van 2008 binnen, dus dan gaan we ervoor.
Hopelijk kunnen we regelmatig eens cchatten met elkaar.
Groetjes, Wendy

Wendy
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 300

kristel
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 12:51:15

hallo Wendy,

wij trouwen ook op 05/07/08. Onze feestzaal ligt vast en mijn jurk dat is het volgende week gaan we de rest regelen zoals dj ceremoniemeester kerk enz.
Wij trouwen in Sint-Truiden waar trouwen jullie?

Groetjes kristel (kristelgoffings@hotmail.com) kunnen we mekaar misschien op de hoogte houden van de vorderingen en de stress

Ibe
22-5-2010
 Meld misbruik3-8-2007 12:51:38

Bij ons staan er vandaag nog 357 dagen op de teller, wij trouwen dus op 25 juli.

Hier zijn ook al een heleboel dingen geregeld hoor: de feestzaal, fotograaf, gastenlijst, bedankjes, DJ en belichting, kapster, zelfs de jurk en schoenen zijn hier al gekocht :) De jurk is al uit de collectie van 2008...het is er eentje uit het buitenland die ik hier gekocht heb, ze was net geleverd :-) Decoratie zit ook al helemaal in ons hoofd en de uitnodigingen ook. Hier gaat het dus ook erg vlotjes ;-)

Beth
12-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 13:05:50

Oei oei, als ik dat allemaal zo lees sta ik precies achter. Wij trouwen 12.07.2008 in Halen en bij ons ligt de zaal en bijna de fotograaf vast. We gaan geen ceremoniemeester nemen, dus dat is al een zorg minder. Mijn jurk zou ik pas gaan kiezen oktober-november denk ik.
groetjes,
Beth
bethvanderschot@hotmail.com

Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 13:37:50

Hallo!

Wij trouwen ook op 5 juli 2008. Ik sta precies het hardste achter. Bij ons ligt alleen de zaal vast. Ik heb wel de diaken al eens aangesproken en hij heeft het in de agenda geschreven. Op het uur voor het gemeentehuis hebben we een optie. Voor de rest heb ik nog niks! Tijd genoeg dacht ik!?

Hanne

Inge
14-6-2008
 Meld misbruik3-8-2007 14:01:03

Geen paniek hoor Hanne, het belangrijkste is de zaal en de kerk/gemeentehuis. Ik trouw 14/06 en ik heb nog maar zaal en gemeentehuis/kerk vastgelegd. En ja, ook kleed gekocht (eens je in zo'n winkel terechtkomt is het heel moeilijk om niet te kopen). Deze maand staat wel zeker een fotograaf vinden en vastleggen op het programma.

Sarah
26-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 14:28:40

Hoi!
Bij ons nog 358 dagen op de teller. 26/07/08 is de grote dag! Alleen onze zaal (+DJ) ligt al helemaal vast, en er is al een datum gereserveerd in het gemeentehuis. We zijn nu op zoek naar een fotograaf (we willen geen echte professioneel, maar wel een goeie amateur). We hebben ook al aan de pastoor gevraagd of hij die dag voor ons wil vrijhouden, maar we trouwen niet in zijn kerk. Dus de kerk op zich moeten we ook nog reserveren!
Nog vrij veel werk, maar we zijn er aan bezig! Tegen eind volgende week willen we ook dit allemaal in orde hebben. Eens dat die dingen in orde zijn, zal de stress wel wat afnemen zeker? of niet???
in elk geval wacht ik op de nieuwe collectie om mijn kleed te kiezen. dus dat kan nog even wachten! ;o)
en ook op de huwelijksbeurzen (vanaf oktober pas!) zullen we nog veel ideeën opdoen!

stressy groetjes...

Sarah

kyra
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 16:06:15

hallo allemaal,

Wij trouwen op 5/7/2008 en bij ons ligt enkel de feestzaal en de fotograaf vast.
Als ik jullie zo hoor moeten we er blijkbaar dringend werk maken van gemeentehuis en kerk.
Ik zou het ook tof vinden om elkaar op de hoogte te houden.
groetjes
Kyra

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 17:25:46

Hoi!

Wij trouwen eveneens op 5 juli 2008!
Feestzaal, DJ, fotograaf, bloemist, kerk, ceremoniewagens en -meester, en mijn kapster staan vast!
Ik ben altijd bang iets over het hoofd te zien..! Hebben jullie dat ook?!

Geniet van deze voorbereidingsperiode!
Het is zo leuk om naar je grote dag toe te leven...!

Groetjes

Lieselot

Hanne
5-7-2008
 Meld misbruik3-8-2007 17:31:15

Aan Kyra!
(er zat een meisje in mijn klas met deze naam en ik vind dat echt een mooie naam!, ik ben onderwijzeres)
Zodra ik wist welke dag we zouden trouwen heb ik snel naar het gemeentehuis en de kerk gebeld om een uur te reserveren. Zo ben ik zeker dat ik het uur heb dat ik graag wou. Mijn mama heeft een vriendin op het gemeentehuis en die zei da'k maar direct moest bellen dan schreef ze het al in de agenda en dan was ik zeker van het uur. Handig toch!

Wij maken kortelings ook werk van de fotograaf en de DJ!

liefs, Hanne

Tamara

Meld misbruik3-8-2007 22:10:11

Hoi allemaal!
Wij trouwen ook op 5 juli 2008. Wordt wel een drukke dag precies, héhé!
Wij hebben al van begin dit jaar de zaal en de fotograaf vastliggen. Binnenkort ga ik kijken voor een kleedje en in oktober gaan we naar het gemeentehuis om het uur vast te leggen. Trouwen voor de kerk doen we niet, ligt ons niet zo.

wendy
5-7-2008
 Meld misbruik6-8-2007 16:27:51

hey naamgenoot ook ik trouw 5-7-8.ik trouw in nederlands-limburg.
wij hebben de wet,kerk,fotograaf,zaal reeds allemaal geregeld.
groetjes en veel plezier en succes met alles regelen
wendy
5-7-8

Annelies
26-7-2008
 Meld misbruik6-8-2007 16:53:03

Hoi, wij trouwen op 26/07/08. Het meeste ligt vast behalve het uur in de kerk en het gemeentehuis. Beetje discussie met de schoonouders:-) Mijn jurk begin ik pas te zoeken in okt- nov. Stress heb ik niet behalve dan de kleine strubbeling omtrent de indeling van de dag maar zodra dit in orde is zie ik het weer helemaal zitten. Volgende week beginnen we te bouwen dus de aandacht zal nu even volledig daar naartoe gaan. Aan iedereen heel veel succes!!!!

Kathleen
4-7-2008
 Meld misbruik6-8-2007 19:23:59

hey,
wij trouwen 4 juli 2008.
We hebben de zaal, fotograaf, vervoer en kerk al geregeld.

Kathleen
www.dirkenkathleen.bruiloftsite.nl

Wendy
5-7-2008
 Meld misbruik7-8-2007 8:10:34

Wij trouwen voor de wet in Middelkerke en voor de kerk in Westende. Gisteren is de priester langsgekomen. Dat staat dus ook al vast. Voor diegene niet nog niet veel geregeld hebben, geen paniek. Jullie hebben nog tijd genoeg. Wij wilden dat de grote lijnen al geregeld waren, zodanig dat we daar niet meer aan hoeven te denken.
Wij hebben wat problemen met mijn schoonfamilie. Ze zien het niet echt zitten dat we trouwen. Waarom? Dat weet ik niet!!! Moeilijke mensen zeker!!! We wonen al 6 jaar samen en hebben een dochter van 2jaar en een half, dus het is niet dat het een verrassing is dat we trouwplannen hebben, hé. Och ja, ik terk er me niet veel van aan. Zolang wij maar gelukkig zijn.
Groetjes, Wendy.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...