Nu Online
Momenteel zijn er 166 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aan Valérie ivm bolderkar

  2-8-2007 22:48:03
Hoi Valérie,

Jij was dus degene die ik zocht. Wel ik denk dat ze in elke Colruytwinkel hetzelfde te koop aanbieden. Waar ik het zelf gezien heb was in de Colruyt in Heverlee (diegene in Terbank, want je hebt er twee).

Groetjes,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 873


Valérie

 Meld misbruik2-8-2007 22:50:57

Zijn vandaag juist naar colruyt gegaan hier in sint-niklaas, en heb er niet naar gekeken, ga nog eens terugmoeten dan vrees ik. En anders eens in de fun gaan kijken ofzo.. Alvast bedankt!!



Kristof
15-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 8:56:43

hoi,

voor onze trouw op 15/09/07 hebben we ook reeds een bolderkar gekocht in de gamma in lokeren. Normaalgezien was het 50 euro maar er was 2 weken geleden een promotie waardoor het slechts 39,49 Euro was

Groetjes
ellen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...