Terug naar overzicht
in de ava kan je dat wel vinden denk ikgroetjesheidi
Hallo,ik heb gewoon een kartonnen doos gekocht bij Ikea waarvan het deksel vasthing maar openklikt. Ik heb daar speciaal papier rondgedaan in de stijl van ons gastenboek en uitnodigingen. Ik heb in het deksel een gleuf gemaakt en ze ziet er echt prachtig uit al zeg ik het zelf.Groetjes,Isabel110807
Hallo, ik weet niet hoeveel tijd je nog hebt, maar het is altijd leuk als je het zelf maakt !! Wij maakten een hemelbed (met eenvoudig materiaal) en dat had ongelooflijk succes!anolro__@hotmail.com
...ikke nog heel even, als je een mailtje stuurt, kan ik de foto van het hemelbed wel doorsturen... groetjes uit Bonheiden
hey,neem eens een kijkje op de site van het bruidsparadijs te antwerpen: http://www.bruidsparadijs.be/ bij de accesoires staan er verschillende enveloppen en centjes dozengroetjes Petra08/08/08
berichtje aan olivia....is het mogelijk om ook eens een foto van het hemelbed aan ons door te sturen? alvast bedankt !ellen emailadres: kleyseele@yahoo.com
Hey,Wij hadden een doos (van wasproducten - meegebracht uit de colruyt) beplakt met foto's van onszelf van vroeger en nu. Echt tof. De bedoeling is om onze kaartjes die we gekregen hebben erin te bewaren. Groetjes!
Hey,Ik ben aan het denken voor een wensput te maken met een gleuf erin voor de enveloppe te steken.Als je wil stuur ik je de foto even via email.Groeten,Ann10 mei 2008
Hallokes, Indien je foto's van iets hebt, mag je dit doorsturen naar pettie_1@hotmail.com!Mercikes alvastGroetjes Petrawww.petraenjoeri.bruiloftsite.nl
Ik heb een maitje gestuurd!GroetjesVeerle 18/08/07
kijk eens op www.dantasimport.nl daar hebben wj de onze gekocht grrr danny