Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

  2-8-2007 19:41:51
hallo,
wij trouwen volgend jaar in juli en ik ben al aan het zoeken waar we op huwelijksreis zouden kunnen gaan, maar ik weet écht niet wat te kiezen... pff, kan er mij iemand helpen aub? wij dachten aan bali, mauritius, zuid-afrika, thailand,...???

Marie
28-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 809


Petra
29-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 19:47:06

Hallokes,

Mss Mexico een optie? Wij gana nu in oktober maar hbb al gehoord dat het er heel goed is! Jamaïca naar het schijnt ook...

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl



Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik2-8-2007 20:20:39

Hi Marie,

Wij zijn net terug van 3 weekjes huwelijksreis in Thailand. Echt een aanrader. We hebben eerst een rondreis gedaan van 2 weekjes en daarna nog 1 weekje strandvakantie op Koh Samui.
We konden ons geen betere huwelijksreis voorstellen.
Het is een prachtig land en de bevolking is er zo vriendelijk en attent.

Groetjes,
Véro
16/6/2007



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik3-8-2007 8:08:01

Kijk misschien ook eens naar het klimaat in die streken, en welk weer ze daar hebben in juli. Is er dan geen regenseizoen in Thailand bvb? Niet dat dat je per se moet tegenhouden, maar zo is het misschien makkelijker kiezen...

Groetjes,
Tania



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 12:52:19

In juli moet je wel opletten, want op vele exotische (verre) bestemmingen is het dan juist regenseizoen.

Wij zijn op 7 juli getrouwd en zijn van 11 tot 22 juli naar Jamaica geweest. Normaal gezien zijn de maanden juNi, augustus, september en oktober daar niet goed. Nergens spraken ze ervan dat juli slecht zou zijn, dus hebben we de kans gewaagd en ja, wij hebben prachtig weer gehad!

Wel elke nacht regen, maar dan slaap je toch (enfin, ik bedoel: ben je toch op je kamer ;-)). Wij hebben maar 2 dagen vanaf 3 uur in de namiddag wat bewolking gehad, maar het bleef aangenaam warm en door de wolken bruin je (en verbrand je) ook hé.

Je moet wel niet naar Jamaica gaan voor de cultuur vind ik. Als je 2 (veel te dure) uitstappen hebt gedaan, heb je het daar wel gezien vind ik. Maar wij wilden echt een luilekkervakantie, dus voor ons was dat ideaal.

Als je echt van cultuur houdt, raadt mijn collega (die constant verre reizen maakt) mij echt aan Mexico eens te bezoeken.

Dus je moet voor jezelf uitmaken of je liever relax bent of je echt een spannende en boeiende vakantie verkiest...

Groetjes,
Fieke
reeds 27 dagen getrouwd (spijtig genoeg, ik wou dat ik er nog naar kon uitkijken...)



Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik3-8-2007 13:12:49

Hey Marie,

Het zal echt afhangen van wat je wil doen, een strandvakantie met vooral rust, of een meer actieve vakantie waar je ook iets ziet.
Wij zouden normaal ook eerst naar Jamaïca gaan, maar zijn uiteindelijk een maand naar Australië geweest. Dat was echt fantastisch, veel gedaan, veel gezien en ervoor gezorgd dat we op het einde toch ook een paar dagen konden uitrusten. Een verslagje van onze reis vind je op onze site:www.tom-wendy.be
Maar ik zou eerst eens kijken wat je juist wil doen, en dan de mogelijke bestemmingen bekijken.
veel plezier met kiezen!

groetjes,

Wendy



valerie
7-6-2008
 Meld misbruik3-8-2007 17:18:34

Hey,

Wij gaan naar Kenia op huwelijksreis. Eerst een dag of 4 - 5 op safari en dan nog een weekje strandvakantie er achter.

groetjes,

Valerie
7 juni 2008



Elke
13-10-2007
 Meld misbruik3-8-2007 17:49:12

heyhey,

niet vergeten dat het aan de andere kant van de evenaar in onze zomer winter is ... het kan dus vrij koud zijn in bvb zuid-afrika, australië, mauritius in juli!! Ons buren zijn op huwelijksreis naar mauritius geweest in de zomer (dus ginder winter) en ze was toch een beetje teleurgesteld over het weer ...
Ik zou dus van al deze landen eens kijken naar het weer ... behalve als je geen strandvakantie wil, maar cultuur/natuur/rondtrek-vakantie!!
nog iets, in sommige landen hangt er tijdens het regenseizoen een constante 'mist', ook niet echt aan te raden dus.
als je naar de prijs kijkt: afrika is duurder dan azië.

je geraakt er wel uit, mijn vriend en ik hebben er ook lang over getwijfeld, het wordt nu iets langer dan drie weken rondtrekken in vietnam en cambodja (okt/nov).

Elke



Marie
28-6-2008
 Meld misbruik3-8-2007 17:57:56

allemaal al heel erg bedankt voor de tips!

eigenlijk willen we 1 week bezoeken en 1 week gewoon genieten. We zouden ook graag van massages enzo genieten. En mijn vriend vindt het wel leuk om s avonds nog rond te wandelen ipv alleen op de kamer of hotel te zitten...

nog meer tips zijn dus welkom!
bedankt!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums