Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

badankjes gasten

2-8-2007 19:33:46
Hey meisjes,
Geven bedankjes aan de gasten op het avondfeest? En zo ja, wat dan?
Groetjes,Kathy
8/9/7

Kathy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 318

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik2-8-2007 21:43:56

we zijn er nog niet volledig uit, ofwel een kaarsje ofwel een fotokader in de vorm van een puzzelstuk omdat dit ook op de uitnodigingen en misboekjes staat

groetjes
heidi
7/6/08

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 22:11:28

Hallo,
Wij geven de bedankjes ook de avond zelf: een zakje snoepjes met daaraan een fotootje (aan de achterkant een bedankingstekstje)
Naar de mensen die iets gegeven hebben maar die niet op de receptie/avondfeest waren, sturen we een foto op.
Groetjes
Caroline
15/9/7

s
21-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 7:45:46

Hallo,
Ik ga voor de bedankjes de creatieve toer op. Heb ook mijn uitnodigingen zelf gemaakt en daar staat een koppel op (tekening van op het net). Nu ga ik dat koppel samen met onze namen en datum laten negatief uitknippen en dat met glasvernis op een kleine spiegeltje stempelen.
Grtz
Siegie

Petra
29-9-2007
 Meld misbruik3-8-2007 11:33:15

Hallokes Kathy,

Wij geven bruidssuiker in doosjes van de ava gevuld, met een kaartje eraan en onze trouwdatum en namen!

Groetjes Petra
29/09/2007

annelore
24-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 12:43:59

hallo
wij geven blokkaarsjes met een foto erop die we laten maken hebben door ideekaarsen
ze zijn zeer leuk geworden
groetjes en succes Lore

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik3-8-2007 14:12:40

Wij hebben iets leuks gezien op geluk.com, papieren hartjes waar bloemzaadjes in verwerkt zitten, en die je dus kan laten uitgroeien tot mooie plantjes. We zouden dat zelf willen doen, en dan in een kaartje steken met een foto op van ons of zo, alleen moeten we eens kijken waar we die matjes kunnen vinden. Meestal zijn het nl stroken om te planten die je in de winkel vindt, maar we willen er natuurlijk hartjes uit knippen...

Groetjes,
Tania

kim
26-4-2008
 Meld misbruik3-8-2007 15:52:58

Wij gaan aan de ingang een reuze boeket rozen zetten in alle kleuren met aan elke roos een mooi bedankkaartje, en iedereen mag dan een roos meenemen als ze naar huis gaan. De hele dag staat bij ons een beetje in het teken van rozen aangezien dit onze lievelingsbloemen zijn... Neem iets dat bij je past...

Groetjes

valerie
7-6-2008
 Meld misbruik3-8-2007 17:24:43

Hey,

Ik heb bij Ava blikken doosjes gekocht en ik maak zelf etiketten om errond te kleven en we vullen ze met van die suikerhartjes. (idee gehaald bij geluk.com)

groetjes,

valerie
7 juni 2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...