Terug naar overzicht
hey, Bij ons in de leonidas pralinewinkel hebben ze ze.... GRoetjes, els14/07/2007
hallokes ik heb nochthans in ava men bruidsuikers gehaald hoor , zowel witte als rode .Ik vermoed dat ze die dan wel in alle ava winkels kunnen bestellen hoor.zeker eens naar vragen groetjes
Hallo,Ik ben de mijne gaan halen bij AVA.Maar je kunt ze ook vinden in alle Makro winkels, of in alle winkels voor geboortesuikers.Vriendelijke groeten,Els15/09/2007
Hey,Misschien een domme opmerking maar volgens mij is er geen verschil tussen bruidssuiker en doopsuiker.Of ben ik daar verkeerd in en is er wel degelijk een verschil?Wat je wel kan doen is gepersonaliseerde suiker laten maken (met jullie namen en datum op). Ik ken een drukker in Oost-Vlaanderen die dat doet.Groetjes, Sissi(69 dagen getrouwd)
Dag Petra,in welke Ava ben je geweest? Wij hebben onze bruidssuiker gehaald bij de Ava in Gent (in de vorm van witte en rode hartjes), maar we hebben een beetje moeten zoeken tussen de massa's dozen en ze hebben ze ook niet altijd in voorraad. Ik denk dat ze die anders ook wel kunnen bestellen, misschien eens vragen aan de kassa ofzo?Groetjes,Veerle18/08/07
Wij hebben alle soorten suikers gevonden in AVA Brussel. Zowel doopsuiker als bruidssuiker (hartjes dan bedoel ik,want voor de rest is het hetzelfde volgens mij;) ).Groetjes!Lienhttp://lienetghafour.bruiloftsite.nl