Nu Online
Momenteel zijn er 201 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eens mijn hartje luchten ...

  2-8-2007 13:41:59
Hallo bruidjes,

Wie van jullie heeft ook moeilijkheden met de zaal. Wij hebben onze zaal in februari vastgelegd met DJ en nu kwamen we daar vorige week aan en toen vroeg hij aan ons welke DJ wij hadden en toen ik zei dat hij er één voor ons zou regelen toen zei hij ah ja dat is juist en toen zei hij jullie wilden die duurdere toch. Nu ben ik er achter gekomen dat hij die goedkope heeft genomen maar ons wel de volle pot laat betalen. Ik heb juist gebeld naar hem en nu vertelde hij dat de prijs van de DJ omhoog is gegaan. Alles wat wij in het begin hebben vastgelegd wordt verhoogd met prijs ofwel is het niet mogelijk. Ik word er zo zenuwachtig van. We hebben alles al 100 keer besproken en nog kwamen ze zondag af van oh dat weten wij nie. Zijn er nog bruidjes die dit aan de hand hebben?

groetjes

Ann
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 713


Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 14:23:05

Hoi,
amaai, dat is idd een vervelende zaak en in mijn ogen ook niet echt fair. Bij ons stond van in het begin vast dat de prijzen die op dat moment golden, ook zouden gelden op de dag van onze trouw (ook al zijn de prijzen intussen duurder)... maar als dit niet op papier staat, kan je weinig doen, vrees ik...
Veel courage
Groetjes



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 15:08:29

Hey Ann,

ik begrijp je frustratie. Wij hebben een zaal zonder Dj. Die mochten we zelf kiezen. We hebben dat een tijdje geleden gedaan en ook een contract getekend. De Dj heeft intussen zijn prijzen aangepast en is 100 euro duurder, maar dankzij het contract, krijgen wij de oude prijs nog.
Ik hoop dat voor jullie alles toch nog inorde komt!

Groetjes Katrien
18/08/07
www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl



Angie
14-7-2009
 Meld misbruik3-8-2007 12:37:50

Hey,

Ik moet zeggen dat dit verre van professioneel is en zeker geen reclame! Toen wij de menu's en dergelijke gingen bespreken hebben wij meteen een offerte ontvangen van wat we in gedachten hadden. De dag zelf is alles verlopen zoals afgesproken (wij zijn 14 juli getrouwd) en wij hebben de eindafrekening reeds ontvangen en alle prijzen zijn hetzelfde als in de offerte. Ik vind het erg voor je dat ze zo doen want tegen zulke praktijken kan ik absoluut niet tegen. Het is ooit al eens op dit forum gezegd, de mensen moeten maar het woord huwelijk horen en de prijzen schieten de lucht in. Schandalig is het. Moest ik dit voor hebben ik zou onmiddellijk op zoek gaan naar een andere zaal maar ik veronderstel dat het nu misschien kort dag is (je trouwdatum staat niet vermeld) Alleszins als het inderdaad te laat is om nog te veranderen zou ik teruggaan en alles op papier laten zetten want god weet wat je anders straks op je factuur ziet staan. Veel succes gewenst en laat je niet doen!

Groetjes,

Angie
Reeds 20 dagen getrouwd



Ann
10-8-2007
 Meld misbruik3-8-2007 12:41:49

Hallo,

Dank u allemaal voor de steun. Veranderen van zaal zal niet meer gaan omdat het volgende week al zo ver is, maar goed dat mijn toekomstige zo rustig blijft. Ik ben al een beetje gekalmeerd, maar we hebben wel gezegd van valt het tegen en licht hij ons op, dan kan hij fluiten naar zijn geld. Onze ouders zeggen dit ook. Ik zal hem dit ook wel duidelijk maken op voorhand, maar het is niet fijn zo te beginnen aan het feest hé!! Nog 7 dagen stressen en dan is het eindelijk daar!

Groetjes



Natacha B

 Meld misbruik6-8-2007 17:01:30

Als je een schriftelijke overeenkomst hebben (en er staat niet bij dat de cijfertjes nog kunnen veranderen) dan kunnen ze jou niets doen denk ik?

Wij hebben alleszins van de zaal, DJ en fotograaf een schriftelijke overeenkomst waarin duidelijk de maximumbedragen voor welke datum vermeld staan. Enkel voor de traiteur is dat nog niet zo, omdat we nog geen maaltijden hebben besproken (we hebben wel al een offerte gekregen, maar die is niet bindend).

Na een weekje ben je al de miserie en zenuwen wsl wel vergeten :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...