Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Middeltje tegen stress?

  2-8-2007 11:39:55
Hoi lieve bruidjes

Met nog 16 daagjes op de teller beginnen de kriebeltjes en de zenuuwpjes stillekesaan de kop op te steken...

Dus mijn vraag naar jullie toe is of er niemand een hulpmiddeltje weet tegen de stress die ik op 18 augustus zeker zal hebben. Het probleem is dat als ik mij zenuwachtig maak ik vlug rode vlekjes krijg op mijn décolté (had dit zelfs toen ik mijn trouwjurk ging kiezen) en nu zou ik natuurlijk op 18 augustus niet vol rode vlekjes staan hé. Of anders mijn ventje gaat nog denken dat ik allergisch ben aan hém ;o)
Heeft er iemand van jullie goede raad of een (genees)middeltje tegen stress? Ik herinner mij een topic hierover enkele weken geleden maar ik vind hem niet zo direct terug...

Alvast bedankt voor jullie reacties!!
Groetjes, Ilse (18.08.2007)

ilse
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 877


Sandra
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 11:57:29

Hey Ilse,
Wij trouwen ook op 18 augustus. Ik moet zeggen dat ik ook een beetje begin te stressen als ik eraan denk dat we binnen iets meer dan twee weken gaan trouwen. We moeten nog een heel aantal dingen regelen en bevestigen. Vanaf volgende week heb ik verlof...dan heb ik dus meer tijd om de laatste dingen te regelen. Ik kan ook wel wat tips gebruiken om me wat kalm te houden...



Karen
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 11:59:48

Hey,
met nog evenveel daagjes op de teller staan, beginnen de zenuwen een klein beetje te komen.
Ik ben er zeker van dat als ik op 18/08 met zenuwen zit, dat ik dan 's morgens op het toilet mag gaan zitten.
Maar er moeten zeker druppeltjes bestaan (op natuurlijke wijze, die helemaal geen kwaad kunnen) die je de dag voordien en op de dag zelf kan innemen en die een rustgevende werking bieden.
Je hebt ze mss niet direct nodig, maar het kan mentaal al helpen dat je weet dat je ze bij hebt.

groetjes,
Karen 18/08/07



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:16:52

De druppeltjes waar Karen het over heeft zijn van A. Vogel volgens mij.
Hieronder vind je de link:
http://www.avogel.nl/Indicaties/Stresssituaties.php

Mijn moeder speelt soms toneel en zij neemt die daarvoor in.



VERA
18-7-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:34:29

hallo medebruidjes, ik trouw ook op 18 augustus en inderdaad ik heb soms ook last van stress, ik neem af en toe sedinal in, dit is van planten en kan geen kwaad, t proberen waard, dikke kus
veke



Hilde
14-6-2008
 Meld misbruik2-8-2007 13:04:28

Hallo Ilse

Sedinal is inderdaad rustgevend en anders heb je ook nog de Bachbloesems. Die zijn ook heel goed.

Groetjes
Hilde



ilse
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 13:23:15

Allemaal nen dikke merci voor jullie goede raad en de middeltjes die jullie hebben genoemd! Ik ga ze zeker opschrijven en gaan halen, je weet maar nooit en tis dan beter om ze in huis te hebben hé!

En aan alle medebruidjes die binnen 18 daagjes ook de grote stap wagen: nog veel succes meisjes met de laatste voorbereidingen en we gaan met volle teugen genieten van onze mooiste dag hé!!

Wat zouden we zijn zonder dit forum hé!!!

Groetjes, Ilse (18.08.2007)



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 14:25:10

Hoi,
Wato ook helpt en natuurlijk is, zijn rescuedruppeltjes... in een apotheek waar ze homeopathie verkopen, hebben ze die wel, denk ik.
Groetjes



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 15:13:28

Hey Ilse,

wij trouwen ook op 18 augustus. Momenteel is de stress voor de trouw nog ver weg bij mij. Ook omdat we met andere problemen zitten zoals mijn schoonvader die terug in t ziekenhuis is opgenomen,... Maar ik ben blij dat er zoveel hulpmiddeltje zijn voor de tijd dat het bij mij ook komt. Ik wil alle medebruidjes veel succes toewensen met de laatste voorbereidingen en hopelijk mag 18 augustus een prachtige dag worden!

Groetjes Katrien
18/08/07
www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik2-8-2007 20:21:58

bij de apotheker kan je sedinal krijgen. dit kan je krijgen in pilvorm of als druppels die je in fruitsap moet oplossen. het is volledig op basis van kruiden en heeft dus geen nevenwerkingen.

misschien ook voor de avond ervoor goed, om toch beetje te kunnen slapen.

groetjes
heidi



Christel
30-6-2007
 Meld misbruik3-8-2007 16:08:57

dag Ilse

ik krijg ook altijd rode plekjes van de stress, als je je zou laten schminken, vraag dan aan je schminkster om voor je nek en decolté speciale dekkende theaterschmink daar aan te bregen (bijvoorbeeld van kryolan), dat laat niks door, je ziet daar niks van hoor, komt toch naturel over
k was toch blij dat ik het gedaan had, want zo rond een uur of 7 'savonds was is je schmink al wat minder, en was die laag er al wat af, en toen zag ik de plekjes er doorkomen....

vraag het haar wel op t voorhand of ze dat heeft, want niet iedereen heeft dat bij

groetjes
Christel
getrouwd op 1606


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...