Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tis bijna zover!

  2-8-2007 10:37:31
Hey allemaal, nog 16 dagen en dan is het zover! Dan is ons huwelijk! De zenuwen zijn al ongelofelijk goed hun werk aan het doen, gelukkig zijn alle voorbereidingen zo goed als gedaan. Toch wil ik iedereen op het forum hier bedanken voor de vele hulp die ik van jullie gekregen heb. Soms kan je zo'n momenten hebben dat je met de handen in het haar zit en dan kon ik steeds op jullie hulp rekenen. Bedankt iedereen en hopelijk hebben jullie evenveel aan mij gehad als ik aan jullie!

Groetjes Jona

Jona
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 897


Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 11:00:26

Bij ons ook nog 16 nachtjes slapen!

Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben dat de zenuwen bij mij voorlopig nog uitblijven, ik had verwacht dat ik nu al als een stresskonijn zou rondhuppelen. Maar ik heb wel regelmatig nachtmerries waarin er vanalles foutloopt.

Wat ik zo fantastisch vind aan dit forum is dat je verhalen leest van lotgenootjes en zo niet het gevoel hebt dat je er alleen voorstaat.

Allemaal nog veel courage om die laatste weken door te komen!

Veerle
18/08/07
veerleennico.bruiloftsite.nl



Karen
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 11:12:40

Ook bij ons staan er nog 16 dagen op de teller.
Eigenlijk zijn het er 'officieel' maar 15 meer, want wij trouwen op 17/08/07 voor de wet, maar ik kijk toch het meeste uit naar onze kerkelijke ceremonie.
Dan pas doe ik ook mijn kleedje aan!

Ook bij mij vallen de zenuwen nog mee.
Hopelijk komen er ook niet te veel, want de immodium zal dan zijn werk mogen doen!
We hebben het er gisteren nog over gehad, eigenlijk komt het besef nog niet dat we binnen 2 weken getrouwd gaan zijn...

groetjes,
Karen 18/08/07



Nathalie
7-7-2007
 Meld misbruik2-8-2007 11:36:58

Geniet er maar van meisjes !

Het is een prachtige en onvergetelijke dag, probeer zoveel mogelijk te genieten en geloof me: zenuwen is NERGENS voor nodig...

alles hebben jullie goed gepland, en als er iets misloopt is het toch zo, niet van wakker liggen en blijven genieten...
als je gaat denken van shit dit kan mislopen, of wat vind ik het erg dat dit niet is gelopen zoals ik wou, dan ga je niet optimaal genieten... denk aan de dingen die WEL allemaal goed gelopen zijn:-)

met die instelling heb ik naar mijn trouwdag toe geleefd, en ik mag met trots zeggen dat er NIKS maar dan ook NIKS, zelfs geen klein detail, niks is misgelopen :-)
het was een onvergetelijke dag en ik heb er met volle teugen van genoten.

Het is al bijna een maand geleden besef ik nu ik dit typ, en we zijn nog steeds heel verliefd, en eerlijk gezegd nog veel meer eigenlijk :-) het schept echt nog een extra liefdesgevoel erbij!

Ik kan het niet beschrijven :-)


Groetjes en veel succes aan alle toekomstige bruidjes,
Nathalie (aka mevrouw Verheyen sinds 07/07/07)

http://www.kenny-nathalie.bruiloftsite.nl/



Sandra
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:02:23

Spannend spannend. Wij trouwen ook op 18 augustus!!!

Duimen jullie mee voor goed weer?
Iedereen heel veel geluk, succes en liefde toegewenst.

groetjes,
Sandra (18-08-2007)



ilse
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 14:36:46

Hoi hoi

Hier nog een 18-augustus-bruidje! De zenuuwpjes beginnen stilletjesaan te komen maar tegelijkertijd ook de kriebeltjes dat het nu bijna zover is... En ook wij kunnen het niet geloven dat we binnen 16 dagen als man en vrouw door het leven zullen gaan, tis raar hé, ik ben hier op dit forum terecht gekomen met nog meer dan 370 dagen op de teller en nu is't maar al 16 niet meer, die tijd is voorbijgevlogen!

Ook van mij een welgemeende merci aan alle mensen op het forum, want ook dankzij jullie raad en ideekes gaat onze trouwdag een échte droomdag worden!

Lieve bruidjes, maak er allemaal een superromantische dag van en geniet met volle teugen hé én natuurlijk nog een lang, liefdevol leven samen toegewenst!

En Sandra, ik duim met jou mee voor goed weer zenne! Als we met z'n alles eieren naar de Arme Klaren gaan brengen, zal dat wel lukken zeker hé!!!

Groetjes,
Ilse (18.08.2007)



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 15:10:12

Hoi,

Hier nog een 18 augustus bruidje!
Bij mij beginnen de zenuwen nu ook wel erg...Dirk zegt dat'k nog een zenuwinzinking krijg als'k zo doorga...maar we zijn dan ook pas afgelopen maandag verhuisd naar ons nieuwe eigen huisje en dat bracht heel wat spanningen met zich mee. Het is ook nog totaal niet af waardoor ik continu volk over de vloer krijg...
Komt er nog bij dat ze pas de 10e internet komen aansluiten en ik dus niet de hele dag op de trouwsites kan zitten...dan maar heel ff per dag bij m'n ouders op't net...maar dat is zo'n trage pc...
Veel succes nog allemaal!

Groetjes,
katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...