Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie als getuige

2-8-2007 9:44:30
Hallo bruidjes,

Ik moet binnekort de getuigen vragen (wij trouwen 02-02-2008) maar ik weet nog altijd wie!!! Pfff, wie hebben jullie gekozen en waarom?

Groetjes,
Sheronneke

Sheron
2-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 272

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik2-8-2007 9:53:55

hey Sheron,

Bij wordt het allezins mijn zus of zussen,want ik kan niet goed beslissen of 1 eentje voor wet en kerk vraag of dat ik hen elk vraag voor 1 onderdeel. Nu is het wel zo dat mijn jongste zus (19jaar)altijd gezegd heeft dat ze het jammer vond dat zij nooit eens bruidsmeisje geweest is op een huwelijk. Ik ga dus waarschijnlijk haar vragen als bruidsmeisje en mijn andere zus (23jr) vragen als getuige voor de beide onderdelen...

Je kan natuurlijk ook een goede vriendin of vriend vragen of een neef of nicht waarmee je opgegroeid bent... eventueel één van je ouders ? Kies voor iemand waarmee je een goede band hebt!

Veel succes met de beslissing en laat iets weten,hé!

groetjes,
Ilse
17 mei 2008

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik2-8-2007 10:28:53

Hey Sheron,

Ik heb mijn broer als getuige gevraagd. Ik heb een heel goede band met hem en hij was zo gelukkig toen ik het hem vroeg, dat ik wist dat ik het juiste gedaan had (ik had ook nog getwijfeld om mijn beste vriendin te nemen. Mijn vriend heeft zijn beste vriend als getuige genomen.
Je moet gewoon echt doen waar jij je het beste bij voelt en niet waar de andere zich misschien beter zouden voelen. Het is tenslotte helemaal jouw dag en dan moet alles zijn zoals jij het wil e!

Groetjes, katrien
09-08-2008

K
7-7-2007
 Meld misbruik2-8-2007 10:34:50

Heb mijn beste vriend gevraagd, omdat het mijn beste vriend is he ;-) Mijn man heeft zijn schoonzus gevraagd. We hebben geen van beiden een band met onze broers, dus vandaar dat we geen familie hebben genomen.

Kim

Meld misbruik2-8-2007 10:47:44

Hey,

Mijn vriend heeft zijn beste vriend gevraagd, die echt heel content was en ik ga mijn neef vragen. Er is altijd wel iemand waarmee je een goede band hebt. Ik ben wel blij dat ik geen broers of zussen heb, anders zou ik mij bijna verplicht voelen om één van hen te vragen of te kiezen tussen hen en dat is alles behalve prettig.

Veel succes,

Kim

22 08 08

Sofie
16-8-2008
 Meld misbruik2-8-2007 11:07:01

Hey Sheron,
mijn toekomstige heeft zijn broer gevraagd omdat dat bij hen in de familie de gewoonte is. Ikzelf heb een goede Italiaanse vriendin gevraagd, omdat zij als eerste wist dat ik mijn huidige vriend wel zag zitten en ze mij enorm gesteund heeft. Ik heb een heel goeie band met haar en zelfs al zien we mekaar niet zo veel, we weten praktisch alles van mekaar.

Kies iemand met wie je super overeenkomt en die je altijd zal steunen indien nodig.

Grts,

Sofie
16-08-08

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik2-8-2007 11:11:31

Wij hebben allebei ons beste vrienden gevraagd. Mijn vriend heeft geen broers of zussen en binnen de familie wist hij het ook niet goed.
Ik heb wel twee zussen en een broer, maar wie kies je dan, é?
Ik heb voor de wet wel mijn neefje (zegt tante tegen mij) gevraagd die net 18 zal zijn. We zijn min of meer samen opgegroeid en toch altijd iets speciaalgehad. Ergens hoop ik dat dit onze band nog specialer zal maken...

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik2-8-2007 11:27:05

Helaba Bruidjes,

Merci voor de antwoorden, ben blij dat er veel hun beste vriendin hebben gevraagd (ik dacht dat ik daarmee tegen een paar schenen ging schoppen...).
Ik ga dan ook mijn beste vriendin nemen (ze woont nu wel heel ver).

Merciekes,
Sheronneke

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 11:28:59

Dag Sheron,

wij hebben allebei ons broers gevraagd als getuige. Mijn broer betekent erg veel voor mij en ik heb altijd al geweten dat ik heb als getuige zou willen voor mijn huwelijk. En aangezien mijn verloofde en ik elk maar 1 broer hebben, zaten we niet met het probleem dat we moesten "kiezen".

Groetjes,

Veerle
18/08/07
veerleennico.bruiloftsite.nl

Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik2-8-2007 12:49:42

Mijn vriend heeft zijn getuige nog niet gekozen maar waarschijnlijk zal het zijn kozijn worden waar hij supergoed mee overeenkomt.
Ik heb 2 getuigen, eentje voor de kerk en eentje voor de wet.
Zijn mijn 2 beste vriendinnen. Ze hebben me de laatste jaren enorm gesteund en heb veel aan hun.
en omdat ik moeilijk kon kiezen tussen hen heb ik het op die manier opgelost.

Elke
13-10-2007
 Meld misbruik2-8-2007 13:30:07

Is idd moeilijk. Ik heb twee zussen en een broer, mijn vriend heeft een zus en een broer. Wie neem je dan? Voor de wet hebben we elk een zus gekozen, voor de kerk nemen we er (waarschijnlijk) twee. Maar we zijn er nog niet echt uit.
Elke

Vicky
2-2-2008
 Meld misbruik2-8-2007 15:27:26

Hei sheronneke,
wij hebben allebei vrienden gevraagd... en wij trouwen ook 02-02-08, wat hebben jullie al geregeld?
Vix

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik2-8-2007 15:33:56

Helaba Vix,

Ik denk dat we alles al hebben, maar we trouwen ni voor de kerk dus da scheelt een pak zorgen... En we zorgen zelf voor de muziek en de zaal is van familie wel helemaal in Herentals (super handig). En de uitnodigingen worden ook voor ons gemaakt en we gaan ni voor speciale auto's of zo...
Ons fotograaf is Thierry geworden van fotomoment (die doet da in bijberoep en is stukken goedkoper) en mijn jurk komt van Linx op de vismarkt (ook veel chance, van de eerste keer prijs het was super mooi).
We moeten wel nog in ondertrouw, maar ik heb mijn geboorteakte nog niet, dus da zal nog voor december zijn...
Wij trouwen trouwens in Leuven voor de wet en jullie?

Groetjes,
Sheron

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik2-8-2007 15:35:24

ik bedoel dat de ondertrouw voor september zal zijn...

x

Sheron
2-2-2008
 Meld misbruik2-8-2007 15:57:04

Ik heb het nu pas door: tis nog maar 6 maanden!!!!

Greetz,
Sheron

Valérie
2-2-2008
 Meld misbruik2-8-2007 16:20:09

Hallo Sheron!

Wat leuk - wij trouwen ook op 02/02/08!

Ik heb mijn mama als getuige gevraagd, omdat ik haar zo een beetje als mijn beste vriendin zie :-) en mijn vriend heeft zijn schoonbroer gevraagd.

Ik wens je een hele mooie trouw he ;-)

groetjes
Valérie

Natacha B

Meld misbruik2-8-2007 21:07:06

Brecht heeft zijn (enige) zus gevraagd en ik mijn vader (ik ben enig kind).
Beste vrienden die ik echt als getuige zag lopen heb ik niet. Mijn vader is nog nooit getuige geweest (mijn moeder wel) en aangezien hij me niet moet 'wegschenken' omdat er geen kerkelijk huwelijk is, wil ik hem deze speciale eer dan geven.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik2-8-2007 22:24:47

Vroeger dacht ik altijd dat het een vriendin van mij zou worden... Nu het zo ver is, heb ik toch voor mijn broer gekozen. Hij was al van ver voor de trouw enthousiast hints aan het geven, hoe geweldig hij dat zou vinden mocht hij getuige mogen zijn :). Mijn verloofde heeft ook gekozen voor zijn zus. Uiteindelijk heeft voor mij de doorslag gegeven dat hij er altijd al bij geweest is, heel supportief, en met vriendinnen is het toch nog anders... De goeie vriendinnen van het middelbaar, dat mindert nu wel, en de vriendinnen van nu is moeilijk kiezen om niet de één voor de ander te nemen. Alle ja, zo ging het bij mij :).

Veel groetjes en succes nog,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...