Terug naar overzicht
Blij dat te horen!
Hey Tineke,Als wij net vertelden tegen de mensen dat we zouden gaan trouwen reageerden er heel veel mensen van: oei oei, wie doet dat nog? of ben je gek? dat is toch niet meer van deze tijd?Wij hebben daarop gereageerd dat het onze keuze is en dat wij dat graag willen, we doen het uiteindelijk ook voor onszelf en niet voor een ander.Ondertussen zijn we een jaar verder en staat binnen 29 dagen onze trouw op het programma en nog zijn er mensen die zeggen: ben je wel zeker? ga je echt iemands vrouw zijn voor de rest van je leven?,... Ik heb de twijfels al gehad en intussen ben ik eruit: nee, ik wil niet 'iemands vrouw' zijn de rest van mijn leven, ik wil mijn ventje zijn vrouw zijn voor de rest van ons leven! Nah! :-)Groetjes,Véronique
Heel goed gezegd Véronique!Siegie
Heel fijn voor jullie! Over die "is dit het nu voor de rest van je leven?"... Soms durf ik het ook wel eens omdraaien en denk ik: als ik dit voor de rest van mijn leven kan houden, mijn ventje bij mij en gelukkig samen, zal ik heel heel blij zijn op het eind! Zo kan je het misschien ook wel bekijken. Af en toe reageren er ook mensen zo van: wie doet dat nu nog, of de kans is groter dat jullie scheiden dan bijeen blijven he! Ok, al grappend, maar niet fijn. We weten niet of dat voor de rest van ons leven zal zijn, maar hopen het wel en gaan ervoor, en we willen ons verbinden door dit huwelijk. En wat er later komt, tja, dat weet niemand he! 't Is mooi te horen dat jullie er samen voor willen vechten.Succes nog,Tania