Terug naar overzicht
Op deze site vind je veel info, andere sites, google doet ook veel, bruidsmagazines zijn misschien duur, maar er staan soms goeie tips in, de Gouden Gids, enz.
Dag SofieVan waar ben je ergens? Hebben jullie al een zaal? Onze zaal staat al vast.Wij weten het ook nog niet van vervoer. Ik zou graag een limousine hebben, kost zo'n 300euro. Ofwel nemen we allemaal dezelfde auto's (zelfde merk: audi) en ik dan in een oldtimer ofzo. Een fotografe staat bij ons ook nog niet vast, moeten we dringend werk van maken. Als geschenkje gaan wij een klein doosje pralintjes (2stuks in doosje) geven.Als jij leuke ideeën hebt ivm andere dingen, laat het ons weten!Groetjes Annelies04/07/2008
hallo,-voor geschenkjes om op het trouwfeest te geven kun je misschien eens in de AVA gaan kijken bij jou in de buurt.-Vervoer ligt eraan wat je wilt limo,oldtimer als je dit op google intikt krijg je adressen.-fotograaf kun je best bij jou in de buurt eens lansgaan bij verschillende fotografen want de prijs verschilt toch wel.-huwelijksreis best eens bij de reisagent langsgaan,en zeggen dat het je huwelijksreis is dan krijg je nog extra's-uitnodigingen bij de drukker hebben ze verschillende mogelijkheden.Ik heb de mijne zelf gemaakt.hopelijk heb je hier iets aangroetjes ilse
Sofie, heel wat informatie kun je terugvinden op de publiciteitspagina's van deze website. En met een mail ben je zo op de hoogte! Veel suc6!
Ik kan eigenlijk maar één algemene raad geven: kijk heel erg veel rond, zo doe je veel ideeën op en leer je alles een beetje kennen. In het begin had ik ook geen idee van wat we zouden doen, maar voor elk item ben ik eigenlijk gaan rondkijken, en zo krijg je een beter idee van wat je zelf wil. We zijn begonnen met de feestzaal, we zijn er een achttal gaan bezoeken, hebben lang getwijfeld over twee, en dan is de keuze gevallen :). Dat mag zeker een jaar op voorhand hoor, zo heb je de meeste keuze. Dan dj, en ondertussen hebben we ook al de fotograaf, videograaf, vervoer en mijn bruidsjurk! Telkens zijn we zo wat op zoek gegaan, vergeleken,...Ik hoop dat je veel inspiratie kan opdoen!Groetjes,Tania