Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Punta Cana

  1-8-2007 22:21:47
Hallo allemaal,

Mijn vriend en ik zouden graag naar Punta Cana (Dominicaanse Republiek) op huwelijksreis gaan. Vooral het hotel "Gran Bahia Principe Punta Cana" zien we echt goed zitten. Zijn er al bruidjes die met dit hotel ervaring hebben? Of raden jullie andere resorts aan?

Vele groetjes

Ine
1-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1022


Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 8:37:46

Hey Ine,

Ik ben al in Iberostar Punta Cana geweest en die is héél mooi, verzorgd, lekker eten, gewoon perfect! Een echte aanrader!

Groetjes,
Véronique



Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik2-8-2007 9:10:11

hoi,

Ik ben al 2X in hotel Barcelo Bavaro Beach verbleven en ook dit hotel is een echte aanrader! Het resort bestaat uit 5 hotels, wij verbleven in Bavaro Garden.

Veel plezier op jullie reis, Punta Cana is zalig! De jeepsafari ginder is ook een echte aanrader!

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 10:56:30

Hallo,

Wij vertrekken binnen 12 dagen naar punta cana. Wij verblijven in Iberostar Hacienda Domenica. Schijnt ook zeer goed te zijn, maar eigen ervaringen ermee kan ik je dus nog niet meedelen. Daarvoor moet je nog enkele weekjes wachten.

@Kristien: Zijn er nog uitstappen daar die je kan aanraden?

Groetjes,
Helga



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:03:03

Hallo Ine,

Wij hbb enkele jaren geleden gelogeerd in Bahia Principe in Puerto Plata, de andere kant dus:-) Dit resort lag wel heel afgelegen van de andere hotels, maar was echt excellent, zowel wat eten betreft als al de verschillende dingen die je er kan doen! De animatie, 8 bars, verschillende restaurants...het is één heel groot gigantisch complex. Ik denk wel dat het hotel in Punta Cana zeker heel goed zal meevallen!!!

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl



Mieke
6-10-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:08:05

Hoi Ine

Wij trouwen in oktober en gaan ook naar Punta Cana, Bayahibe, Iberostar Hacienda Dominicus via Neckermann. We kijken er al naar uit. Ervaringen kan ik niet mededelen maar kijk wel uit naar het verslag van de reis van Helga!

Groetjes Mieke
06-10-2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums