Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballonnen met helium

1-8-2007 20:55:40
hallo,
zijn er nog bruidjes die voor de kerkversiering ballonnen met helium voorzien. Waar halen jullie de helium?
vanessa

vanessa
25-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 264

rita
1-9-2007
 Meld misbruik1-8-2007 21:12:18

hallo vanessa,
wij gaan ook ballonen gebruiken als kerk versiering en we hebben ons helium bij de ava gekocht het kost 49 euro.
rita
01/09/2007

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik1-8-2007 22:06:19

In een cadeauwinkel kan je dat zeker doen,

Sadia

Sarah
7-7-2007
 Meld misbruik3-8-2007 15:46:22

Hallo,

wij hadden ook ballonnen als versiering in de kerk. Wij hebben di gehaald in de feestwinkel in Oudenaarde. In de meeste cadeauwinkels kan je die vinden. Als je graag foto's hebt van de onze moet je maar eens kijken op: www.sarahenpeter.bruiloftsite.nl

groetjes

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-8-2007 10:18:00

dag bruidjes, je moet wel opletten als je van die kleine heliumflesjes koopt (met ballonnen bij)
wij hebben dat ooit gekocht en 1e ze springen snel kapot bij het maken en 2e er komen echt wel minder balonnen uit als op de doos staat..

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...