Nu Online
Momenteel zijn er 135 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

getuigen

  1-8-2007 20:32:31
Wie van jullie heeft er zijn getuigen op een leuke originele manier gevraagd ? Leuke tips zijn welkom !

Natascha
18-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 861


Carolien
22-8-2008
 Meld misbruik2-8-2007 19:58:53

hey Natacha,
Zelf moet ik het nog vragen aan mijn getuige het zal waarschijnlijk mijn beste vriendin worden, een originele manir heb ik niet echt denk ik, denk dat we onder ons 4 (haar vriend en mijn vriend erbij) ergens iets gaan eten, en haar een klein cadeautje geven met een kaart erbij waarin ik zou vragen of ze de dag van onze trouw wilt vrijhouden want dat ze mijn getuige is. Weet niet of je hiermee geholpen bent,
groetjes
Carolien



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik7-8-2007 16:37:53

Wij hebben het tijdens het kerstfeest gevraagd.
Daarvoor had ik doorschijnende 'kerstballen' gekocht die je kan vullen (te koop bij de Banier).
Als vulling had ik rode veertjes en rijst en dan de zin "Wil je mijn getuige zijn?" in stukjes geknipt en per woord tussen de veertjes laten vallen (kan je je hier iets bij voorstellen?). Hij moest dus een beetje schudden en draaien met de kerstbal om de zin te kunnen puzzelen.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...