Nu Online
Momenteel zijn er 77 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

HULP

  7-10-2003 18:46:06
Hallo iedereen,
ik maak me echt zorgen...
Ik trouw 15/05/2004. Als ik alles hier zo lees dan krijg ik het knap lastig.
Ik bedoel, ik kijk ernaaruit om te trouwen, maar bij ons is er nog niets geregeld buiten:
* iemand die receptie wil verzorgen
* iemand die versiering voor haar rekening neemt
* ceremoniewagen

Maar de belangrijkste zaken hebbben we nog niet:
* feestzaal (+/-150 man)vrij van traiteur
* kerk (plaats voor een 400 man)
* kledij
* fotograaf

Stadhuis ligt vast in Gent.
Dus ik zoek zalen en een kerk in omstreek van Gent.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Katje

Kathleen
15-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 729



30-12-1899
 Meld misbruik7-10-2003 19:48:21

zet aub eens je mail-adres eens op deze chat en dan kan ik je beter helpen.Ik stuur je wel meerdere info door.
groetjes



Evelien

 Meld misbruik7-10-2003 20:12:47

Hoi Kathleen,

ik denk dat je je vooral moet focussen op de zaal en de kledij, want die moet denk ik toch dringend beslist worden. Hieronder vind je enkele sites van zalen in het gentse. Voor de kledij zijn er rond deze tijd genoeg modeshows en opendeurdagen aangezien de nieuwe collecties binnenkomen, dus je moet maar eens informeren bij diverse winkels.

www.kasteelconinxdonck.com
www.hofterbuecken.be
www.auberge-du-pecheur.be
www.braemhof.be
www.valkenbulcke.be
www.feestzaalscala.be
www.kasteelvanzwijnaarde.be
www.carelshof.be

groetjes, Evelien



Kathleen
15-5-2004
 Meld misbruik7-10-2003 22:51:16

m'n emailadres:
vijftienmei2004@hotmail.com



Marjolein

 Meld misbruik8-10-2003 11:33:03

Inderdaad dringend beginnen kijken voor een zaal en kledij EN kerk!
Fotograaf begint ook al dringend te worden denk ik. Ik kan je fotograaf Wim Simoens van Foto Aktief in Merelbeke aanbevelen. Zie www.fotoaktief.be
Qua kerk: woon je in Gent of ben je daar geboren? Dan neem je normaal gezien de kerk van jouw parochie. Je moet dan gewoon eens bellen naar de priester (zie parochieblad) om een afspraak te maken. Veel succes!



Lieve
7-8-2005
 Meld misbruik9-10-2003 10:06:51

Dag Kathleen,

Wij zijn voor onze trouw gaan kijken in het monasterium poortackere, daar hebben ze een zaal voor max. 150 personen en je hebt ook een prachtige binnentuin ter beschikking voor je receptie). Voordeel is dat het ook in het hartje van gent ligt en ik ben quasi zeker dat er daar nog plaats is in de maand mei.
Het monasterium is een voormalig klooster en de feestzaal heeft zijn vaste stekje in de kerk van dit klooster. Je mag er ook met eigen traiteur werken, die alles ter beschikking heeft (keuken, bar,...).
Dit monasterium ligt in de Oude Houtlei, aan de kant van het Sint-Lucas, je herkent het aan het bord waarop 'hotel' staat want er is ook een hotel aan verbonden (met suite!)

Ik hoop dat je hier iets mee bent.

Groetjes,
Lieve



zohra

 Meld misbruik16-10-2003 19:33:22

Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.
Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...