Terug naar overzicht
Hey,Ik heb een kleed van Pronovias (collectie 2008) dat 1040 euro kost. Het goedkoopste dat ik van hun heb aangehad (ik weet niet of er nog goedkoper zijn) was iets in de 900 euro. Verder waren er ook heel wat duurdere kleedjes, naar 1600 euro en meer. Ik had op voorhand gezegd dat mijn budget maximaal 1200 euro was, als uiterste limiet, en ze hebben daar telkens (ben in 2 winkels geweest) echt rekening mee gehouden. Ze keken dan eerst naar de prijs voor ze het toonden (want ja, als het dan je droomkleed is en je vindt het echt te duur...). Vond dat wel goed zo. Ik vond er echt wel heel mooie en toch betaalbare jurken in. Wil je weten welk het mijne is, stuur anders even een mailtje: tania.moerenhout@vub.ac.be. Groetjes,Taniawww.bartentania.bruiloftsite.nl
Hey,Er zitten fameuze verschillen op de prijzen.Je hebt er van 800 e maar ik heb er ook één aangehad van 4400 e.De meeste schommelen tussen 1200 e en 1500 e denk ik.Dat van mij kostte 1700 e en de bijpassende bolero nog eens 200 e.Veel hangt af van de soort stof die ze gebruiken.Goede keuze trouwens want Pronovias heeft prachtige kleedjes.Ik heb heel veel complimentjes gekregen over mijn jurk.Groetjes, Sissi(67 dagen getrouwd)
Ik had ook een pronovias kleedje en heb er ook veel complimentjes over gekregen. Mijn kleed koste iets van een 1700 euro ongeveer.@ Sissi, welk kleedje had jij?
Het mijne kostte € 1.790 (met sluier erbij).www.enoa.be/huwelijkportfolio/sofiechristophe Veel succes,Fiekereeds 26 dagen getrouwd