Terug naar overzicht
hallo op firtsstep.be kan je daarvoor terecht.Daar kan je een gastenlijst aanleggen en alle gegevens qua voorbereidingen en onkosten in opgeven heel handig want je kan ook aangeven welke personen reeds toegezegd of afgebeld hebben voor het avondfeest en receptie en dergelijke.Ik hoop dat je er wat aan hebt ik vind het in ieder geval heel handig. groetjes Manuela
Wij werken met bruiloftsite.nl. Ik weet niet wat je precies wilt, dat is vooral bedoeld voor familie en vrienden, om het huwelijk en de voorbereidingen te volgen. We hebben er echt al veel lol mee gehad ondertussen, ook al trouwen we pas 3 mei volgend jaar. We waren eerst niet van plan een site te maken, maar er wonen enkele kennissen en vrienden verder weg, en zo kunnen zij het ook allemaal volgen. De onze is www.bartentania.bruiloftsite.nl . Dat dient niet echt om zelf je voorbereidingen te regelen zoals hier eerder al vermeld; wat wel kan, is dat je gasten via de site laten weten of ze naar het feest komen, maar hoe dat precies werkt, weet ik ook nog niet (is nog ver weg he).Groetjes,Tania
hallo, net zoals Tania heb ik ook eentje via bruiloftsite. En het is een hele leuke bedoening. Je kan regelmatig bijwerken en het is leuk voor familie en vrienden om eens te gaan kijken. Zo moet je niet telkens opnieuw dezelfde verhaaltjes vertellen. (alhoewel dat natuurlijk niet erg is)www.filip-katia.bruiloftsite.nl
Kijk eens op trouwshop.be. Je kan daar zonder problemen een website maken, of door hen laten maken. Veel suc6!
Hey,Wij hebben de onze via trouwplannen.nl gemaakt. Is zeer handig en leuk om mee te werken.groetjesSarah