Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dansles regio Evergem - Eeklo

31-7-2007 18:42:46
Hallo,
Mijn toekomstige en ik zouden graag een paar danslessen volgen tegen ons huwelijk van volgend jaar. Iemand enig idee of tips waar je dit in de regio van Evergem kan volgen? (wij kunnen de lessen goed gebruiken)
:-)

Nathalie
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 424

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik31-7-2007 19:08:41

Dag Nathalie,

Wij volgen momenteel privéles in Eeklo. In de dansschool van Ann Sophie Deweer. Wij zijn zeer tevreden hiervan en zullen waarschijnlijk in het najaar daar de gewone danslessen ook gaan volgen.
http://www.annsophiedeweer.be/

Helga

Pieter
4-7-2008
 Meld misbruik7-8-2007 21:49:59

Beste Nathalie,

Proficiat met je huwelijk. Mijn vriendin en ik huwen volgend jaar in de zomer. Wij, beter gezeg ik, heb twee linker benen dus zijn we danslessen gaan volgen. Wij dansen bij Tropicana (www.trop.be ) Wij starten in september met ons tweede jaar. wij zijn verkocht aan het dansen. Na 1 jaar kunnen we al aardig wat dansen. We hebben een 9-tal dansen geleerd. De basis welliswaar maar onze vrienden staan nu al perplex als ze ons zien dansen. Wat ook tof is dat je enkele prive lessen krijgt voor de openingsdans.
De prijs bedraagt 55€ voor 11 lessen (wat zeer weinig is voor de kwaliteit die je ervoor terugkrijgt) Er zijn Twee lessenreeksen per jaar. de leraar is een uiterst geduldig man. Zeker eens de moeite om te bekijken.

succes met de planning

Pieter en Natascha

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...