Terug naar overzicht
wij hadden een beroepsfotograaf die voor een iets lagere totaalprijs zelfs alle bestanden afgeeft op cd-rom zodanig dat je die dure nabestellingen niet hebt. We waren zeeer tevreden van zijn foto's, echt zeer knap ... spontaan ! Ik kan zijn tel. nummer indien je wil nog terugvinden maar e-mail herinner ik me nog vanbuiten kp_photography@yahoo.com Hij doet wel maar sporadisch huwelijken want werkt vooral voor de betere magazines waaronder zelfs national geographic. De moeite als je hem kan strikken. Woont in Mortsel maar afkomstig van W-vl. en vaak in regio Brugge.succes
Dank u wel voor uw reactie. Als je wil mag je zijn telefoonnummer doormailen naar desmet-lien@hotmail.comMaakt hij ook fotoalbums zoals alle andere fotografen en heeft hij een website?Ik zou graag eens enkele voorbeeldfoto's van hem zien, indien mogelijk natuurlijk!Veel groetjes
Ik heb het hier al eerder vermeld, wij hebben net Jef Celen gereserveerd voor ons huwelijk. Hij werkt ook in bijberoep, als hobby eigenlijk, maar doet liefst huwelijken die hij ook interessant vindt (zo heeft hij recent een Russisch huwelijk gefotografeerd, heel mooie foto's trouwens). Nu, wij hebben ook maar een "gewoon" huwelijk, dus moest je geïnteresseerd zijn kan je het zeker eens proberen. Hij is van het Leuvense, maar ik denk dat de preciese locatie er voor hem niet zo toe doet. Hij neemt de hele dag foto's (op het avondfeest ook, met speciale lenzen, die vonden we echt heel mooi) voor 300 euro. Je krijgt alles op cd-rom (rond de 1000 foto's), maar wel zonder afdrukken of zonder album. Wij gaan ons album op zijn aanraden zelf maken met www.pixbook.be , digitaal. Hij maakt dat eventueel ook, en vraagt daar 100 euro voor. Het dikste album (van 100 bladzijden) formaat 30x30 kost je dan door hem gemaakt ongeveer 210 euro in totaal. Wij vinden het wel leuk om het zelf te maken, dan is het ook echt iets van ons. Voor gewone afdrukken werkt hij ook met pixbook (hoge kwaliteit, ongeveer 25 euro voor 200 foto's), en voor groot formaat met www.foto.com (veel goedkoper, maar volgens hem iets minder van kwaliteit; volgens ons moet je al een halve professional zijn om het verschil te zien, maar goed). Zijn emailadres zit in mijn mailbox, stuur anders een mailtje naar tania.moerenhout@vub.ac.be. Wij waren vooral gewonnen voor de prachtige foto's die hij maakt, maar het is natuurlijk niet de traditionele formule met album etc.Groetjes,Tania
Hey,wij hadden een héél goede fotograaf uit Tielt, Filip Mestdagh (www.filipm.be ; 0495/21 00 52). Hij werkt digitaal en maakt prachtige boeken. Bovendien krijg je alle foto's op CD ROM en hij is heel betaalbaar. 't Is ook een toffe kerel om mee samen te werken, het klikte meteen.Voor het huwelijk zijn we een fotoreportage gaan doen voor de uitnodiging en de dag zelf is hij heel de dag bij ons gebleven. Wij hebben ook een boek gezien van een koppel waarmee hij enkele dagen na het huwelijk naar zee is gegaan, dus hij doet dat wel degelijk.Groetjes,Lieve