Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gelukkig getrouwd

  31-7-2007 15:07:00
Hey,
Een verslagje van onze trouwdag voor de geïnteresseerden :-)
Wij zijn getrouwd op 2juni en het was echt een prachtige dag! Ik ben om 7u opgestaan, na een slapeloze nacht in mijn ouderlijk huis. De visagiste stond al voor de deur te wachten toen ik net onder de douche vandaan kwam, dus zij was goed op tijd. Daarna naar de kapper. Ik was ondertussen al serieus zenuwachtig want het leek mij daar al langer te duren dan gepland. Toen ik terug thuis kwam, was de hele suite al bijna aanwezig. Samen met mijn getuige snel mijn kleed aangetrokken. Ik was nog net m'n schoenen aan het vastmaken toen mijn ventje aan de deur belde. Vanaf dat ik de deur opende, viel alle stress weg. Iedereen stond buiten op de oprit te wachten en ik hoorde iedereen 'oooh'en'wow' zeggen :-) En dan het gezicht van mijn ventje, dat was echt onbeschrijflijk. Hij zei dat ik er prachtig uitzag,nog beter dan hij zich had kunnen voorstellen. Dat was echt een supermoment!
Na een glaasje champagne zijn we naar het gemeentehuis gegaan voor het burgerlijk huwelijk. Alles verliep daar vlotjes en spontaan. Daarna ging de suite lunchen in de feestzaal, terwijl wij foto's gingen nemen in het park en aan de haven van Antwerpen.
Rond 16u werd de rest van de gasten verwacht voor een aperitiefje en om 17u begon de viering met rent-a-priest in de tuin van de feestzaal. We hadden echt geluk met het weer, het was een stralende dag en alles verliep redelijk volgens plan. Al werd ik wel wat zenuwachtig toen er een paar gasten te laat waren...
Na de viering, die iedereen superromantisch en origineel vond, zijn we aan tafel gegaan.
Na wat geknoei om mijn trouwkleed op te spelden, kwam het gevreesde moment voor mijn schatje eraan...de openingsdans! We hadden een mix van een traag en up-tempo nummer en danslessen genomen om er iets speciaals van te maken. Mijn ventje zag er wel wat tegenop, maar hij heeft dat heel goed gedaan! We hebben nog doorgefeest tot 4u30 en dan zijn we supergelukkig naar huis gegaan.
Nu nog uitkijken naar onze huwelijksreis in september, naar de dominicaanse republiek.
Als jullie foto's willen zien, ga je naar www.huwelijksstudio.be en dan klikken op "bedankingen". Onze reportage is die van "Wendy en Sam".

Nog heel veel plezier met de voorbereidingen voor iedereen die nog gaat trouwen en geniet ervan want zo'n dag is véél te snel voorbij!

groetjes,
Wendy

wendy
2-6-2007
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 745


Angie
14-7-2009
 Meld misbruik31-7-2007 15:17:29

Hey,

Ik ben rap eens gaan piepen naar de foto's en ik vind je kleed echt prachtig! Das altijd het eerste waar een vrouw naar kijkt he ;-) Ik wens jullie nog heel veel geluk in jullie verdere leven samen.

Groetjes,

Angie
Reeds 17 dagen getrouwd



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik31-7-2007 15:53:46

Hey Wendy,

Ik ben zo blij dat het ook voor jullie zo'n prachtige dag was!

Wat was je kleed mooi, het lijkt veel op het mijne dus dat is normaal dat ik het heel mooi vind.

Ik wens jullie nog veel succes toe!

Groetjes,
Fieke
sinds 24 dagen mevrouw De Wae



Marjan
2-6-2007
 Meld misbruik31-7-2007 16:23:17

Alvast proficiat!!!

Wij zijn ook op 2 juni getrouwd en het was inderdaad stralend weer.
Het kleed is niet direct mijn stijl, maar het staat je beeldig.

Veel succes nog als getrouwd paar!



Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik31-7-2007 17:28:08

Hey Wendy,

ik ben naar jouw foto's gaan kijken en ze zijn prachtig. Ook jij zag er geweldig uit!
Ik wil jullie nog proficiat wensen en veel geluk in jullie verdere leven.

Groetjes Katrien
18/08/07
www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik31-7-2007 19:09:01

Hey,

Een vraagje... Wij zouden trouwen rond 11u30 in het gemeentehuis, en dan met de suite een kleine lunch nemen. In de namiddag gaan we dan foto's nemen, en rond 16u naar de feestzaal, waar om 16u30 de receptie start. We hebben geen kerkelijk huwelijk. Qua uren lijkt mij dat een beetje met jullie overeen te komen. Nu vroeg ik mij af, wat heeft de suite tijdens de middag bij jullie gedaan (tussen 14 en 16u ongeveer)? We gaan ook wel enkele foto's met hen nemen, maar voor de rest zitten ze daar wel even...

Groetjes,
Tania



wendy
2-6-2007
 Meld misbruik1-8-2007 10:00:56

Hey Tania,

De suite heeft na de lunch eigenlijk bezig geweest met alles te helpen klaarzetten in de feestzaal: de tafel met bedankjes, stoelen voor de viering,... en wij waren ook al iets vroeger terug van de foto's dan gepland. Dus ik denk dat ze na de lunch zich ongeveer 2uurtjes hebben bezig gehouden, maar dat was geen probleem zene. De meesten hadden elkaar nog niet zoveel geien (zoals mijn broer en de broer van Sam) dus hadden ze wel genoeg om over te praten. Voor hen is hen ook een moment om even uit te rusten na de drukte van 's ochtend en de drukte die nog gaat komen hé ;-)

Veel succes nog!
groetjes,
Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...