Nu Online
Momenteel zijn er 234 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

winterbruidjes

31-7-2007 12:17:05
Zijn er nog mensen die trouwen tijdens de komende winter? Ik trouw op 8 december 2007 en het begint serieus te kriebelen omdat ik hier al die verslagjes lees van al die trouwende koppeltjes! Maar er zijn nog iets meer dan vier maanden te gaan en niet veel te doen dus... Zijn jullie momenteel ergens mee bezig?!
En hebben jullie nog orignele ideetjes om een winterse touch aan jullie huwelijk te geven?!

Groetjes,

Evelien x

evelien
8-12-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 260

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik31-7-2007 13:05:05

Hi Evelien,
eindelijk nog n winterbruidje!
Wij trouwen 3 weken later dan jullie. Overal zal er dan kerstversiering hangen dus speciaal zal de sfeer wel al zijn.
Heb jij alles al voorbereid ? Heb je je kleed al ? Heb je een stola of vestje voorzien ? Want het kan dan toch wel koud zijn, nietwaar.
Wij staan eigenlijk nog nergens , alleen de zaal is vastgelegd. Binnenkort gaan we kijken voor onze kleren en die van de bruidsjongetjes. Daarna gaan we dan uitkijken voor de uitnodigingen.
Groetjes

ilse
7-12-2007
 Meld misbruik31-7-2007 17:12:01

hallo,

wij trouwen ook 8 december 2007 nu begint het stilaan op te korten ja.Op het moment ben ik eigenlijk met niets bezig,alles is al goed geregeld.Onze feestzaal zou alles in kerstsfeer versieren,vind ik wel romantisch.Vanaf half september ga ik de uitnodigingen versturen.
Wij trouwen in neerpelt,van waar zijn jullie?

veel groetjes
ilse en yvan

Patricia
15-12-2007
 Meld misbruik31-7-2007 19:14:15

Hello,

Wij trouwen 15 december voor de kerk in leuven en daarna is ons feest in hof ten steen in orsmaal (tussen tienen en st-truiden)... We werken met veel kaarsen en pluimpjes om toch sfeer te creeeren maar voor de rest wil ik geen kerstversiering...
Ik heb voor in de kerk een bont stola en we gaan aan de pastoor vragen om de verwarming iets hoger te zetten :)
Daarna in de zaal zal het wel goed zijn...
Het is wel leuk vind ik om in de winter te trouwen.. ik vind het romantischer dan in de zomer en het is niet voor het goede weer dat je het moet doen in de zomer tegewoordig. Het enige dat ik hoop is dat het niet heel glad is die dag want dan geraken de mensen misschien niet op het feest of niet thuis...
In de voorbereidingen zijn we bezig met de drukker en de traiteur.. wachten nog op de offerte van de bloemiste dus het neemt langzaam maar zeker vorm allemaal.
Ik vind het super spannend en ik leer er veel diplomatie bij (tussen de families en mijn moeder en mijn verloofde... )

Gr
patricia

evelien
8-12-2007
 Meld misbruik1-8-2007 9:03:57

Hey,

even antwoorden op de vraagjes: ik trouw in Sint-Niklaas en voor de kerk in Sinaai. Ons feest gaat door in Melle in een brouwerij: we geven een bierfeest met bier-breughelmaaltijd. Allemaal een beetje winters, maar niet écht... Ik draag een gewoon kleed, met een nepbonten stola.
Momenteel 'verveel' ik me een beetje. Beetje prutsen aan teksten voor de mis, maar daarvoor lijkt het nog zo vroeg! We hebben veel plannen (bvb. voor de uitnodigingen, het nemen van dansles, een kennismakingsreportage met de fotograaf, een afspraak met de pastoor), maar allemaal vanaf september!

Onze winterse touch bestaat uit:
- glühwein bij het buitenkomen uit de kerk
- als bedankjes voor de kindjes die bloemen afgeven: van die 'kersmanstokken' (rood-witte snoepen in de vorm van een wandelstok) en doorzichtige kerstbollen met m&m's
- misschien vuurkorven aan de kerk (?)
Op ons feest mogen we geen brandbare decoratie gebruiken, dus er blijft niet veel over. Een kerstboom is geen optie... Slingers ook niet! En kerstbollen zijn zo klein in zo'n grote ruimte...

Groetjes,

Evelien x

karlijn

Meld misbruik3-8-2007 11:39:41

Hallo,
wij trouwen ook op 08/12/2007! Maar ik ben maar 2 weken geleden ten huwelijk gevraagd. Dus bij ons gebeurt regeling op korte tijd! De zaal staat al vast, heb ook al een kleed, ben al bezig met de mis in elkaar te steken, kerk staat ook al vast, en trouw voor de wet ook. Dus ja de belangrijke dingen zijn al geregeld in een kleine drie weken.

Groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!

Karlijn

Quincy
2-2-2008
 Meld misbruik8-8-2007 12:01:05

Hallo,
Wij trouwen op 03 februari volgend jaar, dus ook in wintersfeer! Het begint toch ook al te korten. Van voorbereidingen hebben we nog niets ondernomen, behalve onze zaal en het stadhuis is vastgelegd. Ik hoop dat ik nog op tijd ben voor een jurk, want ik hoor vele mensen die al 8 maanden op voorhand eentje hebben besteld en ik ben nog niet eens gaan kijken. Ik zou graag wachten op de nieuwe wintercollectie. Ik hoor gaarne nog mensen die in februari trouwen om ideetjes uit te wisselen, want veel inspiratie heb ik eigenlijk nog niet.
Groetjes Quincy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...