Terug naar overzicht
wij hebben ook als cadeautip centjesbij ons in de zaal hangt een brievenbus waar we de enveloppen in kunnen doen, en als alle volk binnen is, kunnen we alles in een kluis leggen zodat niemand eraan kan. je hebt ook speciale dozen om de enveloppen in te doen.groetjesheidi
wij hadden van een kartonnen doos een hemelbed gemaakt, en een koppel teddyberen erin gelegd (en dan een grote gleuf in de doos) Het had veel bekijks!
ik dacht er eerst een zelf te maken met foto's van kenia waar we op reis gaan. Maar ben dan bij den blokker een leuk schatkistje tegengekomen voor 10 euro.Bij de AVA hebben ze zo'n standaarenveloppendozen en op inetrent vind je die ook, meestal in hartvorm. Maar das niks voor ons Mieke22/09/07
Hallo,wij hebben hetzelfde probleem, sommige mensen houden van geld te geven op de dag zelf dus ik ben een geschenkdoos met gleuf gaan kopen en heb daar een foto van ons opgekleefd, later op de avond gaat dat in de kluis van restaurantdikke kusVEKEVIN@hotmail.com
hey,bij ava kan je een kartonnen hart kopen dat speciaal bedoeld is om geld in te steken. je moet maar eens gaan kijken.Kathleendirkenkathleen.bruiloftsite.nl
Mijn papa is een handige harry en hij gaat een houten enveloppedoos maken die je ook niet zomaar open krijgt. (hebben al verhalen gehoord dat er uit de doos enveloppes verdwijnen!)De doos kan nadien open gebroken worden.Mara
Wij gaan hiervoor geen doos gebruiken. Heb ook al meermaals gehoord dat er enveloppen pootjes krijgen. Wij verwachten dat de meeste mensen wel rechtstreeks op de rekening zullen storten en de andere enveloppen steekt mijn vriend weg in de binnenzak van zijn kostuum. Na de receptie kunnen we deze dan in de kluis van de zaal kwijt.groetjesCindy