Nu Online
Momenteel zijn er 144 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

babbelbox

30-7-2007 21:03:54
Hey,
Heeft er iemand van jullie al ervaring met een babbelbox? Wij zijn aan het twijfelen want is wel niet goedkoop (ca. 400 euro).
Groetjes,
Kathy
8/9/7

Kathy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 354

rita

Meld misbruik30-7-2007 21:25:37

Hallo, mijn dochter is zaterdag getrouwd en hebben zelf een babbelbox gezet. In een apart tentje buiten de feesttent.Zij hebben een camera opgezet en met computeraansluiting direct alles opgenomen. Microotje vooraan geplaatst en een kruisje op de grond gezet waar de mensen plaats moesten nemen.Vanaf 12u constant laten opnemen. De lege gaten verwijderen ze achteraf.Véél goedkoper, wel efkes werk met installeren.Maar zo leuk achteraf.

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik31-7-2007 14:26:13

Hebben jullie geen videograaf? Bij de onze is de babbelbox (als je dat wil of course) in de prijs inbegrepen. We hebben enkele dvd's bij hem bekeken, en vonden het echt wel lollig, dus we gaan het ook doen. Ik was me nu enkel aan het afvragen wanneer hij dat weer precies doet, het was tijdens het avondeten denk ik... Een aparte babbelbox betaal je dus wel meer, maar er zal misschien ook wel meer tijd zijn... Nu ja, wat wij gezien hebben was meer dan voldoende voor ons. Misschien kan je het zo wel regelen?

Groetjes,
Tania

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik1-8-2007 13:14:42

Hey Kathy,

Ik heb geen rechtstreekse ervring met een babbelbox, maar een vriendin vertelde me dat ze dit had gezien op een huwelijk en dat het echt wel leuk was.
Ik heb wel de gegevens van iemand waar het maar 250 euro kost all in, als je me even mailt op bramenlies@gmail.com, stuur ik je het emailadres door.

Groetjes

Lies

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...