Terug naar overzicht
ik denk dat dat overal anders is, best eens informeren op jouw gemeente zelf, bij ons duurt het 15 minuten ongeveer.
hallo Kathleen, in juli zijn wij naar het huwelijk van vrienden geweest en daar duurde dat ook 15 min, maar hangt van de gemeente af.Veel succesCarolien
Ik weet niet waar jullie gaan trouwen maar in Hasselt duurt het ook 15min.
Hallo,Bij ons in Zonhoven zeiden ze ook 15 min, korter wanneer er geen ringen worden uitgewisseld. Wij laten namelijk de ringen voor in de kerk.groetjes, Patricia27-10-2007
Hallo,bij ons in Haaltert duurt het een klein half uurtje want wij krijgen er ook een drankje aangeboden. Je vraagt dat best eens na op de gemeente waar je trouwt.Groetjes,Isabel110807
Bij ons in Sint-Pieters-Leeuw is dit voor gewone trouw ook 15min als je nog voor de kerk trouwt. Indien je alleen voor de wet trouwt krijg je een half u.Dan wordt het iets persoonlijker, de ringen worden gegeven,...Mieke22/09/07
In Torhout is het min. 15 minuten, max. 45 minuten. We trouwen enkel voor de wet en we krijgen er achteraf nog een korte drink bij.
Ik zal het zaterdag weten als we in ondertrouw gaan, maar ik denk ook dat het maar een 15 min zal duren, want wij trouwen om 14.30 en om 14.00 en 15.00u zijn er al andere koppels om te trouwen. Mara