TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veerle
18-7-2007
|
30-7-2007 17:23:54
Hey Kim,
Wij trouwen op 18 augustus (nog sneller dus!!) en hebben ook nog wel wat in orde te brengen. (Vooral nog kleine dingetjes zoals bedankjes voor de kindjes halen, de uren en plaatsen aan de chauffeurs doorgeven, de tafelindeling maken,...) Ik maak de hele tijd 'to do' lijstjes en streep telkens door wat klaar is. Zo zie je het lijstje steeds korter worden en dat helpt de stress bestrijden! Wat ook helpt is de taken die je nog moet doen nummeren: wat het meest prioritair is geef je nummer één en zo verder... Of, je delegeert een aantal taken? Dat gaat niet bij allees, maar er zijn toch dingen die je uit handen kan geven en mensen helpen maar al te graag om je trouw mee in orde te krijgen! Doe 't rustig aan, je hebt nog vier weken, dat is best wel wat en plan alles wat je nog moet/wil doen een beetje!
Relax and enjoy! Succes! Liefs, Veerle
|
|
sarah
25-8-2007
|
30-7-2007 17:35:45
Hallo,
Ik trouw ook op 25/8, en bij mij begint de stress toch ook wat op te komen. ons te doen lijstje is naar mijn mening nog veel te lang, maar al die kleine frullen zijn zoveel lastiger dan de rest, en ik blijf maar schrik hebben dat ik iets belangrijk vergeten ben... Wij moeten ook nog een kado vinden voor onze getuigen. De meeste mensen hebben nu wel bevestigd voor het avondfeest, maar nog niet iedereen. Voor de receptie heeft er nog bijna niemand bevestigd.
Alles zal wel op zijn plooien komen zeker? groetjes, Sarah
|
|
Valerie
25-8-2007
|
30-7-2007 17:42:16
Hoi, Wij trouwen ook op 25.08 maar heb nog geen stress, zal nog wel komen. Ik vind ook alleen dat de mensen zo laat bevestigen, bij ons voor 4 augustus. Ik denk zelfs dat we er een aantal zullen moeten opbellen. Anders valt er bij ons niet zo erg veel meer te doen, misboekje wordt gedrukt bij drukker, naamkaartjes nog schrijven en tafelindeling, de rest is ok
|
|
angelique
25-8-2007
|
30-7-2007 19:06:38
Hey, Wij trouwen ook op 25/8, de stress is al zeker aanwezig. Volgens mij wordt dat alleen nog maar meer!!! Mijn "doe-lijstje" wordt niet korter maar langer naar mijn gevoel. Mijn vriend is veel relaxer, hierdoor word ik nog nerveuzer. Maar alles zal wel goed komen, niet? Er zijn al zoveel mensen voor ons getrouwd en die zijn het toch ook geluk.
Groetjes, Angelique
|
|
Véronique
31-8-2007
|
31-7-2007 8:08:26
Hey Kim,
Bij ons is 31/08 de grote dag en de zenuwen beginnen ook bij mij zo stilaan te komen. Wij hadden gevraagd om voor 6/08 te bevestigen en er zijn ook nog een deel mensen waar we nog niets van gehoord hebben hoor. Maar we hebben de datum juist zo vroeg gezet zodat we nog tijd hadden om ze zelf op te bellen. Je weet op voorhand dat er altijd mensen zijn die dit vergeten. Ik heb eigenlijk gewoon iedereen aan het werk gezet: mijn oma gaat haar broers bellen om te zien of die naar de receptie komen, mijn schoonmoeder gaat haar vrienden en iets verdere familie contacteren, ... Veel makkelijker! :-) Verder is mijn verloofde ook de rust zelve dus af en toe zet die mij eens met mijn voeten op de grond. :-) Wij hebben trouwens gisteren eindelijk na een jaar voorbereidingen onze openingsdans gekozen!! :-)
Alles komt heus wel in orde hoor!! Geniet ervan en laat je door niets of niemand opjagen.
Groetjes, Véronique
|
|
Maaike
25-8-2007
|
31-7-2007 16:18:46
Hey Kim,
Wij trouwen dus ook op 25/08. Niet te veel naar de aftelbanner kijken is een hint ! Ik heb zelf een to do lijst gemaakt en ik zet er deadlines bij en ook wie er voor moet zorgen (mijn partner ok ikzelf). Dit werkt bij ons redelijk goed. Er vallen dingen af en er komen spijtig genoeg ook dingen bij waar we nog niet aan gedacht hadden. Maar zo blijf je een overzicht houden. In elk geval, nog veel succes, niet te veel stressen en geniet ervan !
groetjes, Maaike 25.08.2007
|
|
Maaike
25-8-2007
|
31-7-2007 16:19:23
Hey Kim,
Wij trouwen dus ook op 25/08. Niet te veel naar de aftelbanner kijken is een hint ! Ik heb zelf een to do lijst gemaakt en ik zet er deadlines bij en ook wie er voor moet zorgen (mijn partner ok ikzelf). Dit werkt bij ons redelijk goed. Er vallen dingen af en er komen spijtig genoeg ook dingen bij waar we nog niet aan gedacht hadden. Maar zo blijf je een overzicht houden. In elk geval, nog veel succes, niet te veel stressen en geniet ervan !
groetjes, Maaike 25.08.2007
|
|
katrijn
11-8-2007
|
1-8-2007 9:08:53
Hoi
Wij trouwen 11 augustus, nog 10 dagen te gaan dus! Van stress is hier niet echt spraken. Al zegt mijn vriend wel dat hij toch blij zal zijn als alles voorbij is. ELke avond zijn we inderdaad met de trouw nog bezig. Ik denk dat ik het vooral heel erg jammer ga vinden als het voorbij is. Ik heb ontzettend genoten van alle voorbereidingen. Af en toe begint het wel te kriebelen, maar ik vermoed dat dat "gezonde" kriebels zijn. Heel veel succes ermee!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|