Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cermo

30-7-2007 15:46:46
Hallo medebruidjes, even een vraagje. Ik heb al een pasbeurt bij linx in hasselt maar een vriendin vertelde mij dat ze daar echt heel onvriendelijk zijn. En dat is dus echt iets waar ik niet tegenkan (dan heb ik al geen zin meer om iets te passen)
Weten jullie of ze bij cermo in turnhout vriendelijk zijn t.o.v. Klanten? Ik vind dit toch wel belangrijk! iemand een positieve ervaring?

Eva
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 278

annelies
9-6-2007
 Meld misbruik30-7-2007 16:11:22

Hallo Eva,
Ondertussen staat er al '51 dagen gehuwd' op mijn teller, maar ik kan het niet laten om af en toe nog eens te komen kijken!
Ik heb mijn bruisjurk bij Cermo gekocht en ik moet zeggen dat ik er alleen maar positieve ervaringen mee heb. Mijn zus en mijn mama hebben er ook hun suitekledij gekocht en zij waren ook heel tevreden. Je mag zoveel passen als je maar wilt, en er wordt je niets opgedrongen.
Annelies

Wendy
5-5-2007
 Meld misbruik30-7-2007 16:29:01

Hoi Eva,

Mijn jurk kwam ook van bij Cermo (bij mij staat er al reeds 86 dagen gehuwd op de teller ;-)). Ze zijn er inderdaad heel vriendelijk en je hebt heel veel keuze. Het is wel zo dat we nadien toen we voor de suitekleding gingen rondkijken niet zo goed geholpen zijn bij cermo (we waren met 5 mensen die kleding zochten en ze werden allemaal samen in een groot paskot gestoken, niet echt fijn dus). Toen zijn we bij Maxim's in Aarschot terecht gekomen. De winkel is heel wat kleiner, maar ook heel veel keuze en mijn trouwjurk van rembo hing er ook en was 145 euro goedkoper! Had ik dat op voorhand geweten...

groetjes,

Wendy

cindy
7-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 10:44:19

Hallo,

Ik heb mn tweede pasbeurt bij Linx in Hasselt twee weken geleden gehad. Bij mij is zowel men eerste als mn tweede pasbeurt ontzettend goed meegevallen. Mn eerste pasbeurt had ik een vriendelijke dame die er werkte die heel behulpzaam was en mn tweede pasbeurt had ik Eleni (vrouw van Tuur de eigenaar) en dit is ook suppergoed meegevallen. Ik moet wel toegeven dat ik mn tweede pasbeurt schrik had want er loopt wel een mevrouw rond die er helemaal niet vriendelijk uitziet. Ik had schrik dat zij mij ging verderhelpen maar deze vrouw doen enkel de administratie want die hielp geen klanten in de pashokken. Dus laat je niet afschrikken want bij mij is het suppergoed meegevallen. En een onvriendelijke mevrouw die administratie doet daar heb je geen last van als je jouw jurk aan het passen bent!

groetjes
Cindy

Kristel

Meld misbruik31-7-2007 13:28:14

Hoi,

Mijn kleed kwam ook van Linx in Hasselt en ze zijn er heel vriendelijk.
Mijn 1ste afspraak was met Leni, heel lief en probeert echt te zoeken wat bij je past en heeft heel snel door welk type je bent.
Voor de 1ste pasbeurt (2de bezoek) heb ik enkel de naaister gezien (Miet denk ik) vond ik persoonlijk iets minder vriendelijk maar bon haar enige taak is om je kleed te herstellen - hoewel ze wel iets vriendelijker had kunnen zijn.
En dan de 2de pasbeurt ook om het kleed op te halen, weer iemand anders gezien (weet niet meer wie) en die was super vriendelijk.
Dus al bij al een zeer positieve ervaring!
'k Zou er zeker eens langs gaan. En ze hebben de volledige collectie van Linea wat bij Cermo volgens mij niet het geval is.

Groetjes & veel succes met je zoektocht!
Kristel

Mieke
22-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 14:53:04

Heb mijn kleed ook bij cermo gekocht. Heb vriendelijke verkoopster gehad. Dus geen problemen daar. En niet zoals Kristel zegt, daar heeft men wel de VOLLEDIGE collectie van Linea en Rembo Styling, daarnaast nog andere collecties.
Mieke

Helga
11-8-2007
 Meld misbruik31-7-2007 15:05:23

Hallo Eva,

Wij zijn ook vriendlijk geholpen bij Cermo (wel voor het pak van mijn aanstaande en de kleren van mijn mama, ikzelf ben daar niet geweest). De service was daar heel goed vond ik!

Helga

Eva
14-6-2008
 Meld misbruik31-7-2007 15:35:42

Bedankt voor de reacties,
Ik heb voor de 13de oktober bij linx een afspraak. Ben wel een beetje bang dat de volledige nieuwe collectie van linea Raffaelli er dan nog niet gaat zijn. want ik lees hier overal dat die pas begin november binnen gaat zijn. Ach ik zal wel zien, als ze niet vriendelijk zijn dan zal ik daar snel buiten zijn. Zonder een jurk.

groetjes Eva
14/06/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...