Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis Mexico

  30-7-2007 14:32:35
We zouden graag naar Mexico op huwelijksreis gaan. Heeft iemand hier ervaring mee ivm hotel , omgeving , prijs??? Alvast bedankt!

kimberly
14-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 424


Petra
29-9-2007
 Meld misbruik30-7-2007 14:38:22

Hallo Kimberly,

Wij vertrekken in oktober naar Mexico Iberostar Hotel Paraiso Maya, geboekt bij Neckermann. Wij gaan voor 11 dagen en ook al is dit buiten het seizoen het is nog wel vrij duur, dat wel...
Het hotel moet naar het schijnt een echte aanrader zijn! Familie van ons is er al geweest en ook van horen zeggen...
Ik ga morgen naar de dokter voor inentingen te laten zetten, want dat is wel aan te raden zeker voor hepatitis en tetanus, mss ook buiktyfus. Ik ga hem trouwens ook vragen of je de malariatabletten moet nemen!

Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl



Eva
14-6-2008
 Meld misbruik30-7-2007 16:05:59

Hallo,
Wij zijn 2x naar mexico geweest. in 2004 en in 2005. in 2004 zijn we naar playa del carmen geweest in het hotel riu tequilla. Echt een aanrader. je word er echt op je wenken bediend. nog sjieker is riu palace. maar dat is meer voor de dikke nekken.hihi
in 2005 zijn we naar cancun geweest dat was een beetje tegen gevallen want daar zitten heel veel amerikanen. En die gedroegen zich echt als beesten. In cancun zaten we in riu cancun. Ook wel een goed hotel maar niet zoveel strand als aan riu tequilla. Maar er zijn vast nog andere mooie hotels zoals iberostar, neckerman heeft ook een paar prestiges die echt de top zijn. In ieder geval een hele mooie, fijne huwelijksreis gewenst. Wanneer willen jullie vertrekken? groetjes

Eva
14/06/2008



kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik30-7-2007 17:04:54

Wij trouwen op 14/06/2008. Weten nog niet goed welke periode we zouden vertrekken.Sommige gaan ook tijdens het regenseizoen en vonden dit ook goed. Dus we weten het niet zo goed!



Elke
7-7-2007
 Meld misbruik30-7-2007 21:33:29

Hoi

Ik ben net terug uit Playa del Carmen Riu Yucatan: SCHITTEREND. Een heel aangenaam land, heel aardige mensen en een super stadje. Als je een hotel neemt dicht aan het strand neem dan hheeeelll goede muggenmalk mee. Ik had er 3 verschillende en had nog 130 beten op mijn voeten en onderbenen alleen. En de muggen zijn brutaal. Maar voor de rest een superreis zeker doen!!!

Groetjes
El
23 dagen getrouwd



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik31-7-2007 7:41:16

Hoi dames,

Wij zijn ook op huwelijksreis geweest naar Mexico. Vertrokken op 9 juni t.e.m. 24 juni. Wij hebben de eerste week een begeleide rondreis gedaan en nadien een weekje uitgeblazen op het strand van Playa Del Carmen (Riu Playacar). Het was een wondermooie reis. We hebben met volle teugen genoten van het prachtige land en zijn inwoners. Ik zie dat jullie trouwen op 14 juni 2008. Ik zie geen enkele reden waarom jullie niet meteen daarna naar mexico zouden vertrekken. Het regenseizoen is dan nog maar net gestart. Wij hebben drie x half uurtje regen gehad, ok , regen is dan wel een stortvloed maar was telkens s'avonds. Moest je nog meer vragen hebben mag je me gerust een mailtje sturen. E-mail: franckaert_sofie@hotmail.com

Groetjes



Els
7-7-2007
 Meld misbruik31-7-2007 12:04:03

Hallo

wij zijn net terug van onze huwelijksreis. We zijn 10/7 vertrokken, 4 nachten all-in in RIU CARIBE in cancun. Schitterend hotel!! Echt luxe luxe, vlakbij het strand, mega vriendelijke mensen. Daarna 14/7 rondreis, Maya wonderland, van 5 nachten. (tulum, coba, chitzen itcha,uxmal,merida,celstun,...) Georganiseerd door jetair. Mooie rondreis, we hebben alle culturele hoogtepunten van Yucatan gezien. En we zijn als eindpunt beland in Playa del carmen. RIU PLAYCAR. Eveneens super hotel, maar niet te vergelijke met cancun, daar is het veel meer luxe. Playa del carmen is gezelliger en meer gericht op charme. Mexicanen waren super vriendelijk, enorme buffetten, strand is OK, maar geen parelwit zand, animatie is er ruim voldoende. Kleinste RIU hotel in playcar en daarmee ook het gezelligste. Ook hier hebben we zeker geen spijt van onze keuze.
Wil je meer weten of foto's zien dan mail je maar naar Els.Corluy@gmail.com

Groetjes
Els en Sven
07/07/07



Annelies
27-5-2006
 Meld misbruik1-8-2007 19:37:17

Hoi Kimberly,

wij zijn vorig jaar begin juni op huwelijksreis geweest naar Mexico, en zaten in hotel Secrets Capri, te vinden in brochure VIP Selection.
Was echt super verwennerij!
Je kan ook eens kijken op www.tripadvisor.com , waar je ontzettend veel hotelbesprekingen vindt van hotels in heel de wereld, en dus ook van hotels in Mexico.
Veel succes!

A



Annelies
27-5-2006
 Meld misbruik1-8-2007 19:52:52

Volledigheidshalve: ik las hieronder dat Petra allerlei innentingen laat zetten.
Wijzelf hebben ons niet laten inenten.
Als je in een 4-5 sterrenresort zit is dat nergens voor nodig. Als je een rondreis maakt en bvb in de brousse gaat is het misschien een ander verhaal denk ik.
Nu, wat er ook van zij, tetanus en hepatitis kan je evengoed gewoon in België krijgen hé...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums