Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afspraak om trouwjurken te passen.

30-7-2007 12:44:58
Hey,

Hoe lang op voorhand maak je het best een afspraak om voor de eerste keer trouwjurken te gaan passen? Ik zou eind september, begin oktober willen gaan.

Alvast bedankt voor de info!

Katrien
09082008

Katrien
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 225

evy
1-3-2009
 Meld misbruik30-7-2007 12:49:18

De ene zal zeggen een jaar, de ander 6 maanden... Ik heb ook info ingewonnen en het scheelt veel van het merk. Is het niet je exacte maat en moet die besteld worden, dan kan dat soms 6 maanden duren. Veel hangt af vanwaar de jurk moet komen.

Zelf ga ik begin november zien. Velen hangen in oktober de nieuwe collectie in de winkel. Misschien nog wachten tot de nieuwe collectie in de winkel hangt? 'k Weet het, het is moeilijk he ;-)

Groetjes Evy
01-08-2008

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 13:01:09

Hallo naamgenootje,

ikzelf trouw op 18 augustus en ben vorig jaar in november voor de eerste keer gaan kijken naar trouwjurken. De nieuwe collectie was toen juist binnen en ze hebben me aangeraden om dan te gaan. Tja, dan heb het meeste keuze en heb je nog tijd genoeg om je droomkleed te vinden. Mijn eerste echte pasbeurt van mijn gekozen kleed heb ik op 7 juli gehad. Meestal is dit tussen 1 en twee maanden voor je huwelijk.

Veel succes nog!

Groetjes Katrien
18/08/07
www.rafenkatrien.bruiloftsite.nl

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik30-7-2007 13:20:33

Alvast bedankt voor de reacties, maar ik bedoelde het eigenlijk een klein beetje anders. Ik zou graag begin oktober voor de eerste keer gaan passen, maar ik vroeg me hoelang je op voorhand met de winkel een afspraak moet maken om op een bepaalde dag te kunnen passen. Ik zou bv niet graag hebben als ik 2 weken op voorhand bel, ik dan nog meer dan een maand zou moeten wachten.

PS: ik had me eerst ook voorgenomen om te wachten tot november om te gaan passen, maar het kriebelt al zo erg ... Plus ik ben ook een beetje bang dat de collectie 2007 dan al wat moeilijker te verkrijgen zal zijn, of vergis ik me hierin?

Groetjes, Katrien
09082008

Ingrid
28-4-2007
 Meld misbruik30-7-2007 13:40:07

Dag Katrien

Alles hangt af van waar je gaat passen en wanneer. ALs je bijvoorbeeld graag op een zaterdag gaat, dan zal je veel langer op voorhand moeten bellen. Je kan toch gewoon nu al je afspraak vastleggen. Je hebt dan iets om naar uit te kijken; HEt is dan gewoon geregeld en je bent zeker van je dag. Ik heb dit vorig jaar ook zo gedaan.

Ingrid

Kerry

Meld misbruik30-7-2007 14:13:59

Hey Katrien,

Ik heb vorige week ook al gebeld voor een afspraak in november. Je hebt nu immers nog heel veel keuze qua data. Zeker voor zaterdagen zit alles,zoals Ingrid reeds zei, snel vol.
Waar trouwen jullie?

groetjes
Kerry

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik31-7-2007 19:14:54

Ik ben net gaan passen, en heb gewoon enkele dagen tevoren naar de winkel gebeld. Zowel bij Moderna Fashion in Schepdaal als bij Maxim's Couture in Mechelen had ik dezelfde week nog een afspraak. Het was wel gewoon een ochtend door de week, ik kan me inbeelden dat een zaterdag langer duurt.
Ik heb gekozen voor een kleed van Pronovias van 2008; die collectie is er nu al hoor. Ik denk dat als je echt alle nieuwe collecties wil hebben, oktober zeker geschikt is. Voor mij maakte dat allemaal niet zoveel uit dat het van 2007 of 2008 was; ik had zoiets van, moest ik een paar maanden tevoren trouwen, was het ook van 2007... Maar je hoeft dus zeker niet per se tot november te wachten!

Groetjes,

Tania

www.bartentania.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...