Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek tijdens huwelijksviering (duo, groepje,...) regio Eeklo

30-7-2007 12:42:44
Hallo bruidjes

Wij zijn op zoek naar groepjes,... die willen zingen tijdens een huwelijkmis (regio Eeklo). We hebben nog eventjes tijd, ons huwelijk is pas voorzien in de lente van volgend jaar maar als we dit al kunnen vastleggen, is dat opnieuw een zorg minder! Wie kent er goede groepjes en wat is de richtprijs ongeveer?

Alvast bedankt!
Anke

Anke
29-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 473

Marieke

Meld misbruik30-7-2007 12:52:00

Ik ken enkele mensen die dit geregeld doen, ook uit uw regio. Piano, zang, gitaar...naar keuze! Ik geloof dat de prijs rond de 100 euro per muzikant is...mail me gerust voor de gegevens: marieke.de.poortere@telenet.be

groetjes!

lien
16-2-2008
 Meld misbruik30-7-2007 13:22:49

Dag Anke,
Ik kan ten zeerste mijn verloofde David en zijn vriend Koen aanraden! Je kan info terugvinden op de website: http://www.g-comsolutions.be/David&Koen/
Schitterende livemuziek met gitaar en piano en een uitgebreid repertoire dat je zelf ook mag/kan uitbreiden. Afhankelijk van de nummerkeuze vragen ze 300 - 350 euro. Ze hebben al vele jaren ervaring en hebben terecht een heel goeie reputatie... Veel succes met je zoektocht!
Lien
16.02.2008

Sofie

Meld misbruik30-7-2007 14:40:08

Bij ons huwelijk verzorgen een gitarist en zangeres uit Knesselare de muziek in de mis. Ze vragen 150Euro. Ons huwelijk moet nog komen, maar de gitarist verzorgde ook de muzikale begeleiding tijdens de doop van onze dochter. Simon vandeweghe speelt ook gitaar bij het groepje Broken Bottle (www.broken-bottle.be ). Zijn persoonlijke gegevens heb ik nu niet bij de hand.

Sofie.

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 16:18:26

hoi,

Op een feest voor mijn oma heeft ooit een duo gespeeld uit Eeklo, duo romanta of zo noemden ze, maar je kan ze ook in trio enz. vragen.
Heb dat toen gevonden in de gouden gids, maar kan niet meer de precieze gegevens geven. Ze waren wel heel goed.
Groetjes

Sarah
15-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 8:47:19

Hey Anke

Neem eens een kijkje op de website van http://www.amantes.be

Zij komen bij ons zingen, ze zijn echt super. Wij betalen 300 €, ze komen wel met 4 personen.

Groetjes en succes !

Sarah
15*09*07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...