Nu Online
Momenteel zijn er 125 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief gastenboek...

  30-7-2007 9:36:23
Hallo allemaal!

Heeft iemand een alternatief ideetje voor een gastenboek?
Mijn vriend en ik hebben niet zoveel zin om zo'n dik boek te leggen dat vaak nog niet voor de helft volgeraakt en wat je nadien toch niet zo vaak meer vastneemt...

Veerle

Veerle
18-7-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1120


Celine
15-9-2007
 Meld misbruik30-7-2007 10:09:19

een babbelbox? zie www.messageinabox.be




Tania
3-5-2008
 Meld misbruik30-7-2007 10:36:27

We hebben een videograaf die, indien gewenst natuurlijk, een babbelbox voorziet. We hebben er voorbeelden van gezien en dat is echt wel grappig. Je ziet ook duidelijk dat mensen meer durven naarmate de avond vordert, en op sommige bruiloften kan je echt lachen met die boodschappen. Alles hangt wel wat af van het publiek, maar het is misschien wel een fijn alternatief... Ik weet natuurlijk niet of jullie een videograaf hebben, en of die dat voorziet, zoniet zou je het inderdaad apart kunnen nemen.

Andere ideeën heb ik niet meteen...

Veel succes nog,

Tania



Joke
28-7-2007
 Meld misbruik30-7-2007 10:38:25

wij hadden net voor onze trouw een huis gekocht en hebben de WC-deur eruit genomen, geschilderd en als gastenboek gebruikt op ons feest! Gasten konden hun wensen hierop kwijt met bordstiften en het resultaat was geweldig!!! Nu genieten wij nog elke dag op het toilet van onze schitterde dag. Bovendien zijn er ondertussen nog enkele wensen bijgekomen van mensen die het op onze trouwdag zelf vergeten waren en nu gebruik gemaakt hebben van ons toilet! Succes!!!



evelien
4-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 10:53:30

Dag Veerle,

mijn vriend en ik hebben wel voor zo'n gastenboek gekozen, maar de ruimte die over is gaan we vol plakken met foto's van het avondfeest, zo blijft het toch nog een leuke herinnering!
Vrienden van ons hebben wel eens iets origineels gedaan: een babbelbox, alleen moet je wel een beetje handig zijn om dit in elkaar te steken!
Groetjes, Evelien



Inge
14-6-2008
 Meld misbruik30-7-2007 11:32:04

Ik heb op de site trouwshop gezien dat er mensen zijn die 2 grote harten hadden in een kader met glas (zelfde als hun huwelijkskaart) en daar iedereen met zwarte stift hun naam op liet zetten. Dit gingen ze ophangen in huis..



Annelies
24-5-2008
 Meld misbruik30-7-2007 12:29:38

Zo'n babbelbox lijkt me wel een leuk idee!
Heeft iemand een idee wat dit kost?

Alvast bedankt!
Annelies



Miranda
4-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 13:30:23

Hallo,
Wij vonden het ook niet zo een goed idee van zo'n dik boek te leggen. In het kruidvat kun je fotoalbums maken.
Nu hebben wij zo een gemaakt voor gastenboek. 10 blz. Met telkens aan de linkerkant een foto van ons tweeen van elke vakantie die we tot nu toe hebben gemaakt. In zwart-wit. Met een foto op de kaft van het huwelijksaanzoek en op de eerste blz een gedicht. En niet eens zo duur + in verschillende maten en soorten kaften verkrijgbaar.

Groetjes



Veerle
18-7-2007
 Meld misbruik30-7-2007 16:00:11

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
De babbelbox lijkt me tof en ook de WC-deur vind ik een superleuk alternatief!

Veerle X



Els
26-5-2007
 Meld misbruik2-8-2007 14:08:37

Ga dan zeker niet voor message in a box!!!!!!!
Wij hadden hen ook ingehuurd voor ons trouwfeest en er waren allerelei technische problemen opgetreden -> resultaat: NIETS!
Geen gastenboek met wensen, en slechts 4 videoboodschappen! Dikke amateurs zijn het ja!!!!

Els
26/05/2007



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik7-8-2007 15:56:56

Wat wij (naast ons gastenboek) nog gaan doen: postkaarten. Elke tafel krijgt het thema van een van de bestemmingen van onze huwelijksreis (USA - westkust). Elke persoon krijgt dus een postkaart met een foto van die bestemming. Op de tafels liggen balpennen, waarmee ze dus een boodschap kunnen schrijven op die postkaart. De kaarten kunnen dan 'gepost' worden in een brievenbus. Tijdens onze huwelijksreis lezen we per bestemming de postkaarten.

Katrien
08/09/07



Kathy
8-9-2007
 Meld misbruik12-8-2007 19:34:15

Hey Katrien,

Heel leuk idee. Maar waar haal jij die postkaarten?
Groetjes,
Kathy
Ook 8/9/7


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...