Terug naar overzicht
Hey!Wij hebben ook lang gepuzzeld om onze planning in orde te krijgen en dit zal het worden:* foto's van half 10 tot 11* mis van half 12 tot...* receptie van half 2 tot 3* Mongoolse BBQ om half zes = diner* dansfeest met dessert vanaf 9 u tot...Succes!Veerle
Hoi Anneleen, wij laten ook onze foto's nemen voor de misviering en onze dagindeling hebben we alsvolgt opgemaakt11.00 hr wettelijk huwelijk12.00 - 14.30 hr fotoreportage15.00 - +/- 16.00 hr kerkelijk huwelijk17.00 - 21.00 hr Receptie + eten21.00 - 22.30 hr avondgasten + aansnijden huwelijkstaart22.30 hr openingsdansen dan maar feesten :-))Hopelijk helpt dit je een beetje, nog veel succes met het uitpuzzelen van je dagindeling. Groetjes
Dag Anneleen,Wij hebben onze foto's ook voor viering. Onze dagplanning:- 11u30 voor wet (duurt bij ons maar 10 min)- 12u tot 14u foto's- 14u30 trouw kerk- 16u ontvangst in feestzaal- 17u30 eten met familie- 20u30 avondfeestNa gemeente gaan ouders, getuigen, chauffeurs.. bij mijn ouders thuis broodje eten. Mieke22/09/2007
Hallo!wij gaan op 15 december trouwen, gezien het dan pas 'laat' licht wordt, zijn we van plan om eerst foto's te nemen, bij zonsopgang. Dat moet rond 8u30 zijn. Omdat dat dan voor alles is, hoeft er niemand te wachten. Mijn verloofde komt me thuis ophalen en dan gaan we samen met de fotograaf naar de lokatie.We trouwen voor de wet om 11u en dan voor de kerk om 14u.Groetjes,Ann15-12-2007
Hey,Wij hebben ook onze foto's in de voormiddag gaan nemen. De suite werd pas om 13.00 verwacht, dus zij moesten niet wachten terwijl wij foto's aan het nemen waren.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
Wij trouwen ook de voor de wet de week ervoor. Ons dagschema ziet er zo uit:9u30: mijn man(to be) komt me halen10 uur-12 uur: foto's in stad Gent van ons tweetjesbroodjes eten met de enkele suite-mensen die er al zijn (niet allemaal, hebben daar geen plaats voor)13u30: foto's met de hele suite (met de rest spreken we dan pas af) op het kasteeldomein (=feestzaal)16 uur: misviering. Daarna gaan wij ook te voet naar de feestzaal. Is ook vlakbij en je bespaart in auto's! 17-19 uur receptie (ruim gerekend: want we betalen anderhalf uur receptie aan de feestzaal)19u30: eerste gang eten. Zorg dat je je tijdsschema niet te strak maakt en tijd overhoudt om te eten en even te zitten.
Wij nemen de foto's ook voor onze mis om 14.00 uur. We gaan rond 12 uur foto's nemen. Onze gasten komen dan naar ons huis en krijgen daar koffie, thee en iets lekkers. Daarna gaan zij gezamenlijk naar de kerk en wij komen daarheen vanaf het foto's schieten.
een Tip:denken jullie eraan om de ringen aan te doen als er foto's worden gemaakt voor de mis/gemeentehuis?, anders hebben jullie een trouwreportage zonder ringengroetjesPatricia27/10/2007
Wij trouwen voor wet en kerk in de namiddag8u30 kappererna smink, en kleden10u30u: man komt me halen en foto's 12 u lichte brunch met familieerna foto's met familie en suite14u15 trouw wet15u trouw kerk 17u receptie19u30 avondfeest
Hoi,Wi jmaken ook de foto's in de voormiddag, omdat we trouwen om 14u voor de kerke en om 16u moeten we al aan de feestzaal zijn. We zitten met een zeer uitgebreide receptie en dan nog eens een avondfeest, dus er rest geen tijd.De fotograaf gaat mijn vriend oppikken en die komt met ham dan bij mij,na de foto's voert hij hem terug naar huis, want dan moet hij met het vervoer natuurlijk mee, dus rond de middag nog eens hetzelfde maar met de suite. Als je een goede ceremniemeester hebt lukt alles, hij palnt alles perfect.Groetjes
Bedankt iedereen voor de reacties!!Nog een vraagje: hebben/hadden jullie geen schrik dat je kleed al vuil zou zijn en je haar niet meer goed zou zitten tegen dat je naar de kerk gaat?