Nu Online
Momenteel zijn er 251 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema avondfeest

29-7-2007 22:27:05
Hallo,

Wij zijn nog op zoek naar hoe we de tafels op het avondfeest gaan noemen. Om zo de gasten naar hun tafel te begeleiden. Heeft er iemand een leuk idee? Wij zitten allebei in de medische sector. Misschien daaromtrent?

Kathy
8-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 441

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik30-7-2007 9:35:55

Wij hebben ook iets gekozen dat typisch is voor ons. We gaan onze tafels namen van wijndruiven geven.

De medische sector... is dat niet wat te serieus voor een huwelijk? In de werksfeer ook... Is maar een idee...

Hilde
17-5-2008
 Meld misbruik30-7-2007 10:22:22

Hoi Kathy,

Mij lijkt het net wel fijn om de tafels dan in de 'medische sfeer' te houden. Mogelijkheden lijken me dan: de eerste hulp tafel, het operatiekwartier, de wachtkamer, de gipskamer,...

Heel veel succes.

Groetjes,
Hilde
17/5/2008

Thierry

Meld misbruik30-7-2007 12:38:30

---

Valerie
25-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 16:26:00

Hoi,

Ik zit ook in de medische sector, maar zou dat niet doen de tafels noemen naar dat thema. Lijkt me net een beetje te!
Wij werken met landen en als het land wordt afgeroepen wordt een bijpassend nummer gespeeld.
Groetjes

Sandra
18-8-2007
 Meld misbruik2-8-2007 12:15:00

Wij gaan op huwelijksreis naar Zuid-Afrika en hebben een tafelthema gekozen dat naar de huwelijksreis verwijst. Wij gaan de tafels Afrikaanse namen geven van dieren bijvoorbeeld: Kameelperd (Giraffe), Seekoei (Nijlpaard), enz. Op de tafels gaan we een bord zetten met een tekening van de diersoort en de naam erop.

groetjes,
Sandra (18/08/07)

Sandra
3-6-2006
 Meld misbruik6-8-2007 16:20:54

Wij hebben op onze tafels schildersezeltjes geplaatst met daarop fotolijstjes met grappige prentjes van Liefde is...
Op de eretafel stond dan een groter kadertje met "Liefde is....trouwen met je beste maatje
Iemand van het Gentse geïnteresseerd in de ezeltjes (heb er 14) of de fotolijstjes (9 + 1 grotere)

joke
13-9-2008
 Meld misbruik12-8-2007 10:09:41

Hallo mijn beste viendin en haar man zijn vorig jaar getrouwd en zitten beide in de medische sector. Ook zij hebben dit verwerkt in de tafelschikking,iedere tafel had zijn kleurnaam en de ceremoniemeester had een blad waar de tafels waren. daarna werden de namen van de personen voor een bepaalde tafel afgroepen en gingen elk naar zijn tafel daarop lagen dan spuitjes met een papiertje in met de verschillende kleuren en daar de naam van de gast opgeschreven voor de plaatsen aan te duiden. Ik hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt
groetjes joke ,13/09/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...