Terug naar overzicht
Wij hebben ook iets gekozen dat typisch is voor ons. We gaan onze tafels namen van wijndruiven geven. De medische sector... is dat niet wat te serieus voor een huwelijk? In de werksfeer ook... Is maar een idee...
Hoi Kathy,Mij lijkt het net wel fijn om de tafels dan in de 'medische sfeer' te houden. Mogelijkheden lijken me dan: de eerste hulp tafel, het operatiekwartier, de wachtkamer, de gipskamer,...Heel veel succes.Groetjes,Hilde17/5/2008
---
Hoi,Ik zit ook in de medische sector, maar zou dat niet doen de tafels noemen naar dat thema. Lijkt me net een beetje te!Wij werken met landen en als het land wordt afgeroepen wordt een bijpassend nummer gespeeld.Groetjes
Wij gaan op huwelijksreis naar Zuid-Afrika en hebben een tafelthema gekozen dat naar de huwelijksreis verwijst. Wij gaan de tafels Afrikaanse namen geven van dieren bijvoorbeeld: Kameelperd (Giraffe), Seekoei (Nijlpaard), enz. Op de tafels gaan we een bord zetten met een tekening van de diersoort en de naam erop.groetjes,Sandra (18/08/07)
Wij hebben op onze tafels schildersezeltjes geplaatst met daarop fotolijstjes met grappige prentjes van Liefde is...Op de eretafel stond dan een groter kadertje met "Liefde is....trouwen met je beste maatjeIemand van het Gentse geïnteresseerd in de ezeltjes (heb er 14) of de fotolijstjes (9 + 1 grotere)
Hallo mijn beste viendin en haar man zijn vorig jaar getrouwd en zitten beide in de medische sector. Ook zij hebben dit verwerkt in de tafelschikking,iedere tafel had zijn kleurnaam en de ceremoniemeester had een blad waar de tafels waren. daarna werden de namen van de personen voor een bepaalde tafel afgroepen en gingen elk naar zijn tafel daarop lagen dan spuitjes met een papiertje in met de verschillende kleuren en daar de naam van de gast opgeschreven voor de plaatsen aan te duiden. Ik hoop dat je iets aan mijn uitleg hebt groetjes joke ,13/09/08