Nu Online
Momenteel zijn er 168 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwfuif, hoe eraan beginnen?????

  29-7-2007 20:20:03
Hallo

Volgend jaar gaan wij de grote stap zetten, daar het voor mij mijn 2de huwelijk is gaan we geen groot feest geven maar eerder een trouwfuif maar hoe begin je aan zoiets???

Alle tips zijn welkom

gaetane
1-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 872


heidi
25-4-2008
 Meld misbruik29-7-2007 20:35:36

hallo,

wij trouwen in april 2008.
en we willen ook een fuif geven, wij hebben gewoon een zaaltje gehuurd en zorgen voor kleine hapjes en drank en dj.
we hebben geen zin in dat stijf gedoe vna aan de tafels te zitten. vandaar.
veel succes ermee
groetjes
heidi



Véronique
31-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 7:44:32

Dag Gaetane,

Als je dit wil doen is inderdaad het eerste wat je doet een zaal zoeken, hierbij moet je rekening houden of je de catering (drank&hapjes of buffet of wat dan ook) van de zaal zelf neemt of niet. Er zijn zalen waar je niet verplicht bent om de catering via henzelf te nemen, maar dit moet je wel vragen. Je kan best even vergelijken wat het je kost als je zaal met catering in neemt of als je een zaal huurt en catering ergens anders zoekt. Waar je hierbij ook rekening moet mee houden is of er van de zaal zelf tafels en stoelen zijn of niet.

Als je nog vragen hebt laat je het maar weten, ik kom toch regelmatig eens kijken op deze site, want ik kan blijven doorgaan, maar dit zijn de eerste zaken die je moet doen.

Groetjes en succes!
Véronique 31/08/2007



Thierry

 Meld misbruik30-7-2007 13:06:02

---



Annick
27-10-2007
 Meld misbruik30-7-2007 18:29:19

Hoi Gaetane,

Wij trouwen op 27/10/07 en vermits het voor ons beiden de 2de keer is hebben wij ditmaal ook gekozen voor een trouwfuif.
Wij hebben een gewone parochiezaal (wel een hele leuke) gehuurd en bij ons komt er voor onze gasten een frietkraam te staan waar ze mogen halen wat en hoeveel ze willen.
En we zijn van plan om ten laatste om 23u00 te "openen" zodat het voor de rest nog een echt dansfeest kan worden.
Veel succes,

Annick
27/10/07



Manuela
14-8-2008
 Meld misbruik31-7-2007 21:54:29

hoi, wij trouwenvolgend jar op 14.08.08 ook wij geven een trouwfuif./ Tot nu toe hebben we een frit en hamburgerkraam voorzien en s'avonds nog wat kleine hapjes wat kaas en zo van die dingen.Wij hebben een parochiezaal geboekt waarbij je wel van een bepaalde brouwer moet afnemen voor de rest alles naar eigen keuze. Je kan best wel vragen of je een fritkraam of zo mag plaatsen want nar het schijnt mag dit niet overal.

groetjes Manuela



gaetane
1-5-2008
 Meld misbruik1-8-2007 9:06:58

Bedankt voor de tips allemaal.

Kent iemand een goede catering? Ik ben van Melsele (juist op het randje van oost-vlaanderen/antwerpen)

Sluukes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...