Nu Online
Momenteel zijn er 36 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Laatste details

  28-7-2007 22:01:35
Hoi

Wij zijn bezig met de allerlaatste details van ons huwelijk binnen 14 dagen. Dit vind ik echt de allermoeilijkste dingen en ik heb het gevoel dat er zo nog heel veel kleine details zijn, maar als ik er dan aan wil beginnen, dan lukt het precies niet meer. Ik heb al tientallen verschillende lijstjes gemaakt en ik weet gewoon niet hoe ik die dingen moet afwerken.
Was het maar al 11 augustus.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Rebecca
11-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 915


lien
23-2-2007
 Meld misbruik29-7-2007 14:40:51

Hallo Rebecca,

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog een maandje voor ons feest zit, en ik sinds onze uitnodigingen niks gedaan heb voor ons huwelijk. Volgens mij zijn het ook enkel nog de kleine dingetjes die ons resten zoals een gastenboek maken, tafelschikking, menu's maken, bedankingskes, versiering, maar ik kom er ook niet toe om er aan te beginnen. Ik vind persoonlijk dat ik helemaal niet veel werk heb aan mijn voorbereidingen...

Groetjes,
Lien
http://lienetghafour.bruiloftsite.nl



Ann
10-8-2007
 Meld misbruik29-7-2007 16:24:16

Hallo,

Wij hebben ook nog maar 12 dagen en dan is het al daar. Ik heb ook al verschillende lijstjes gemaakt en elke keer komt er precies nog wat bij. Het lijkt ook nog of ik zo veel moet doen, maarja het zal wel vanzelf gaan zeker! Dat hoop ik dan toch! Veel succes !!! Het zal wel allemaal lukken hoor!

Groetjes



Helga
11-8-2007
 Meld misbruik29-7-2007 18:20:44

Dag Rebecca,

Als ik jouw berichtje lees, herken ik me helemaal. Wij trouwen ook binnen twee weken en ik schrijf ook altijd maar vanalles op dat ik moet doen, maar het gaat precies allemaal niet vooruit. Soms denk ik dat nooit alles op tijd in orde zal zijn of dat ik gewoon dingen zal vergeten.
Het zal wel allemaal goed komen zeker?
Nog veel succes met de voorbereidingen alvast en geniet van jullie dag!

Groetjes,
Helga


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...