Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis Mexico?

  28-7-2007 19:23:37
Hallokes,

Wij vertrekken in oktober op huwelijksreis naar Mexico! Zijn er onder jullie nog die naar Mexico gaan of zijn geweest?


Groetjes Petra
www.petraenjoeri.bruiloftsite.nl

Petra
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 438


kim
26-4-2008
 Meld misbruik28-7-2007 21:19:35

Wij gaan waarschijnlijk ook naar Mexico. Voor ons ligt het vertrek nog wel iets verder weg; tegen april pas. Maken jullie er een rondreis of gaan jullie een strandvakantie maken? en met welke organisatie of touroperator hebben jullie geboekt?

Groetjes, en mexico is volgens mij een super goede keuze!!



Kim

 Meld misbruik30-7-2007 9:24:50

Hey,

Wij trouwen pas volgend jaar in augustus, maar wij gaan ook op huwelijksreis naar Mexico. Ik denk wel dat Mexico een heel mooi land is, wij hopen natuurlijk dat we geen last zullen hebben van orkanen. Wij zullen waarschijnlijk met Vip Selection boeken wanneer de brochures aan het eind van het jaar uitkomen. Ik vind het wel leuk om in Comfort Class te reizen, mag wel voor een huwelijksreis.

Veel plezier en we lezen wel op jullie site hoe het ginder was zeker,

Kim

22 08 08



Sylvia
10-9-2011
 Meld misbruik31-7-2007 8:26:30

hey kim

wij trouwen ook pas volgend jaar in augustus (den 30ste).
Ik zou ook dolgraag naar mexico gaan op huwelijksreis maar in het reisbureau raden ze ons de maand september af vanwege het orkaanseizoen...
Wanneer zouden jullie exact gaan?
En wat is de informatie die jullie daaromtrend gekregen hebben?



Petra
29-9-2007
 Meld misbruik31-7-2007 8:45:42

Hallo Sylvia,

Wij vertrekken 4 oktober, het regenseizoen loopt van juni tot oktober samenlopend met het orkaanseizoen, maar ze hbb daar in het reisbureau niets van gezegd, maar ik wist het wel uit men eigen omdat we ook al eens naar de Dominicaanse Rep. geweest zijn in regenseizoen, we hbb daar niets last van gehad! De kans voor een orkaan is 2 keer in een eeuw! Dus niet zo supergroot!

Groetjes Petra
29/09/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums