Nu Online
Momenteel zijn er 91 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ervaringen met gravenhof Torhout

28-7-2007 12:24:06
Hallo,
zijn er al die ervaringen hebben met de feestzaal gravenhof in Torhout?
Veel groetjes
Lien

LIEN
5-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 299

Krystle
22-8-2008
 Meld misbruik29-7-2007 9:02:13

Hallo,

Wij trouwen volgend jaar op 22 augustus in het Gravenhof. Wij zijn al 2 maal langs gegaan en ze gaven ons een vertrouwd gevoel. De bazin is gans de avond zelf aanwezig op het feest en let erop dat alles stijlvol verloopt wat een pluspunt is. Ook prijs-kwaliteit is het een goede keuze, hele mooie luchtige feestzaal , mooie tuin met orangerie en een huisje voor het bruidspaar. Zelf zijn we er nog nooit naar een huwelijksfeest geweest maar hoe je daar onthaald wordt als je om informatie gaat is al gewoon fantastisch. We zijn ook naar andere zalen in de buurt geweest maar daar waren we gewoon een nummer, een van de zoveelste, dit gevoel hadden we in het Gravenhof absoluut niet.

Let wel op voor volgend jaar in de feestzaal van mei tot en met september op geen enkele zaterdag meer vrij.

elin
5-9-2008
 Meld misbruik8-8-2007 16:50:13

ik heb reeds twee trouwfeesten in het gravenho meegemaakt. Dat waren de nichten van mijn ventje die daar getrouwd zijn.
Wij zijn daar ook gaan informeren voor ons avondfeest.
alles loopt inderdaad vlekkeloos zelf ervaren, wij zelf hebben deze feestzaal uiteindelijk niet genomen de prijs was ons te hoog anders zeker geen negatieve punten te melden

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik9-8-2007 15:18:58

Hallo, wij gaan nu zondag naar 't Gravenhof voor inlichtingen voor ons huwelijksfeest. Ik heb er alleen nog maar positieve zaken over gehoord...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...