Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringend vraagje ?????

  7-10-2003 8:07:42
Hallo iedereen,

Ik heb dit weekend een bezoek gebracht aan de huwelijksbeurs in Antwerpen. Bij de eerste waar we aankwamen, stonden prachtige bruidsjurken tentoongesteld. Ik had gedacht om er nu stilaan aan te beginnen om de bruidsjurk van mijn dromen te gaan kiezen.
Wat blijkt nu : bij iedere stand dat ik aankwam zeiden ze mij allemaal dat ik veel te lang heb gewacht en dat somige ateliers wel 6 maaden levertijd vragen. Onze trouwdatum is op 2/4/2004, dus nog een kleine 6 maanden te gaan. Ik ben daar dus wel eventjes in paniek geslagen. Hebben jullie dit ook meegemaakt of niet ?

Vanessa

Vanessa
2-4-2004
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1203


Marjolein

 Meld misbruik7-10-2003 11:33:23

Hallo,

ik zou niet meteen beginnen panikeren, maar ik denk dat het wel inderdaad tijd is om nu te gaan kijken voor je bruidsjurk. Je hebt nog 6 maanden, dus toch nog op tijd? Een vriendin van mij had slechts 4 maanden om een bruidsjurk te kopen, en dat is ook gelukt. Veel succes!



Steven
19-7-2003
 Meld misbruik7-10-2003 11:41:59

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Op die beurzen proberen ze je allemaal zenuwachtig te maken, maar uiteindelijk is dat echt niet nodig hoor! Ik ben een kleine 6 maand op voorhand gaan kijken en in die winkel waar ik uiteindelijk gekocht heb, zeiden ze dat ik nog tijd genoeg had. Dus, laat je niet opjagen en begin er nu rustig aan.
Groetjes, Wendy



Nijs
22-5-2004
 Meld misbruik7-10-2003 16:57:00

Hey
Ik trouw 22/05/2004 en ik ben ook nog niet gaan kijken voor mijn trouwjurk. Ik had gepland om dit binnen een paar weken te gaan doen. En de winkel waar ik ga (linea raffaelli) hebben me verzekerd dat ik dan niet te laat ben, want de nieuwe collectie is dan trouwens ook pas volledig binnen.
Dus don't worry, ze doen dat alleen maar om jou als klant te lokken, en dat je dan zeker maar zou kopen!!
Veel pasgenot!
Groetjes nathalie



petra

 Meld misbruik7-10-2003 21:18:40

hallo,ik trouw op 14februari en ik heb mijn kleed besteld in februari van dit jaar. ze moesten idd 6 maand wachten tot het kleed in de winkel aangekomen was,maar dat kwam omdat het van frankrijk moest komen. Nu blijkt dat ik pas begin januari voor de eerste keer mag gaan passen. je hebt dus tijd,maar wacht er niet te lang mee.



catherine
25-9-2004
 Meld misbruik7-10-2003 21:53:38

Een vriendin van mij is getrouwd in april vorig jaar en zij is pas beginnen kijken in januari of februari. Zij is er ook in geslaagd haar droomjurk te vinden dus doe het maar op je gemak dan heb je er dubbel zo veel plezier aan. groetjes



Sandra
3-4-2004
 Meld misbruik8-10-2003 13:40:57

Hoi Vanessa,
ik heb net hetzelfde meegemaakt!!
Wij trouwen op 03/04/2004, en idd, op die trouwbeurs waren ze mij ook serieus aan 't opjagen!
MAAR ik belde naar een aantal winkels in West-Vlaanderen, en zij verzekerden me dat oktober zeker vroeg genoeg was om eraan te beginnen (ze hadden in september nog vele dingen zelfs niet binnen), eerder na midden oktober zelfs, en ik zou dan wel liefst in november moeten beslissen (4 maand op voorhand). Dus dat stelde me wel gerust. Ik begin er nu ook pas aan (volgende zaterdag), en 't lijkt me idd aan het soort winkel te liggen, sommige willen je echt pushen om rap rap rap bij hen een kleed te gaan halen, maar onze droomjurk vinden we wel, er zijn winkels genoeg en de nieuwe collecties zijn bij vele winkels pas aan het binnenkomen!!!
Vele groetjes, en heel veel plezier!!!!!!!!!!



tamara
14-2-2004
 Meld misbruik13-10-2003 13:45:21

Hallo Vanessa,
Ik ben ook naar de huwelijksbeurs geweest in Antwerpen en ze hebben mij daar ook opgejaagd ( vooral bij boetiek Maya, die lachte mij gewoon uit. Daar ben ik niet meer naar toe geweest!!!). Ik trouw namelijk al op 14/02/2004. Ik ben vorige week gaan rondkijken in 3 winkels en het is wel zo dat de echte minimum 4 maanden is. 3 maanden om het van't buitenland hier te krijgen en 1 maand om te verstellen. Ik heb dan ook de zaterdag de knoop doorgehad en een prachtige jurk gekozen die zeker op tijd zal klaarzijn. Laat u niet opjagen maar begin al wel uit te kijken. Maar raad is ook, ga naar veschillende winkels kijken en laat u niets opdringen dat je niet wil. Veel succes.
Tamara



Schepers
3-4-2004
 Meld misbruik17-10-2003 16:14:29

Ik trouw 3/4/2004. En heb mijn eerste afspraak om te gaan passen pas 22/11. Ik,heb gewoon naar die winkel gebeld en daar zeiden ze me gewoon dat ik best pas na half november kwam passen omdat dan inderdaad de hele collectie binnen was. Ik wil tegen de kerstvakantie beslist hebben welke trouwjurk ik ga nemen... Die mevr. zei ook in de winkel dat je beter langer wacht zo ben je zeker dat de volledige collectie binnen is.

Groetjes, Catherine



Filip
3-7-2004
 Meld misbruik20-10-2003 16:39:52

ik ben naar de trouwbeurs bij maya gaan kijken voor de amerikaanse en italiaanse is dat 28 weken bij andere 20 weken dant hangt af van waar je kleed moet komen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...