Terug naar overzicht
als je gewoon eens naar het tropisch instituut in antwerpen belt, kunnen ze je dat direct zeggen.wij gaan naar kenia en moeten in ieder geval heel veel inentingen krijgensuccesMieke22/09/07
Wij trouwen 13-10-07 gaan ook naar Kenia en das inderdaad veel inentingen. Mexico was ook een voorkeursbestemming maar dan is het daar orkanenseizoen en dat risico wilden we niet nemen
Ik ben naar Guatemala vorig jaar geweest, daar heb ik toch ook inentingen en malaria tabletten moeten voor innemen.Groetjes Sarah_jops ik zou zeker maar goed informeren want da s toch ni onbelangrijk. Je kan altijd bij de huisarts navragen of zelf in GHB leuven is er een tropen consultatie
Hoi,Ik ben vorig jaar in Guatemala geweest en heb daar wel inentingen voor gehad, maar absoluut geen malariatabletten. Dit kost zeer veel en je hebt er in de meeste gevallen nog zeer veel neveneffecten van ook. Voor 11 daagjes strandvakantie zou ik dit echt niet doen!! Ook de inentingen niet!! Dit kost allemaal zeer veel geld, en als je een strandvakantie boekt is dat allemaal niet nodig!Geen schrik hebben voor die ziektes...Groetjes
Hey Petra,Sorry dat het zo lang duurde, ben een paar dagen weggeweest. Malariatabletten zijn niet nodig. Die beestjes zitten te diep in de bossen. Wel kan je best een inenting gaan halen tegen Hepatitis. Even tropisch insituut bellen en zij zeggen je meteen welk product je moet gaan halen voor de inenting. Waar in mexico ga je naartoe?Groetjes Nathalie
Hallo Nathalie,Wij gaan naar Rivièra Maya "Iberostar Hotel Paraiso Maya", geboekt bij Neckerman.En jullie?Groetjes Petra