Terug naar overzicht
ik persoonlijk zou zeker voor de bbq gaan omdat ik aan een breugeltafel niet veel feestelijk vind. Maar dat is ieder zijn eigen mening natuurlijk
bbq!
wij hebben bbq gedaan en iedereen was zeer tevreden!een breugeltafel zou ik eerder in de winter doen...successas
BBQ! iederren vindt dat altijd leuksuccesMieke22/09/07
Wij hebben een soort breugheltafel, maar... wij trouwen inderdaad in de winter (8 december), dus bbq was geen optie. En het is ook een beetje speciaal, want wij geven een 'bierfeest' en in elk gerechtje van het voor- en hoofdgerechtenbuffet zit een biertje verwerkt! Dus breugheltafel is leuk, maar vooral als je er 'iets' mee doet... De mensen die ervan weten vinden hetr in ieder geval een origineel idee!Als je het menutje eens wil zien, stuur ik je onze offerte eens op. Misschien vind je er nog ideetjes. Mail me maar: evelienlombaert@hotmail.comGroetjes,Evelien x
ongetwijfeld bbq!Groetjes Petra29/09/2007
dag MarijkeYep ook ik zou liever bbq hebben, zeker in de zomergroetjesChristel
Het is vrij duidelijk hé! ;) Yep, ik zou ook opteren voor bbq! Vooral de sfeer die daar rond hangt. Persoonlijk vind ik een bbq ook feestelijker uitkomen en algemener. Bij breughel zit je al bijna in een genre. En in dat geval zou ik alles een beetje daaraan aanpassen...Maar het is natuurlijk een persoonlijke keuze. Hopelijk geraak je eruit... Groetjes, Nathalie
hoi hoi ,bruegel of bbq is geen simpele keuze wij wouden ook graag een bbq doen maar onze lokatie is hier niet zo geschikt voor omdat wij echt in een zaal zitten waar je niet echt veel plaats buiten hebt en het zou jammer zijn als de mensen hun vlees dan niet echt bij de bbq kunnen halen dus hebben we voor een breugel tafel gekozen het belangrijkste is dat het gezellig is en er genoeg is voor iedereen (te voorkomen dat iedereen om 10 u naar het frietkot trekt) maar als je echt buiten kan zou ik ook zeker voor de bbq gaan hoor succes!!!!!!!!!
Ga voor die BBQ!! Ik ben één keer naar een Breughelfeest geweest en ik vond het echt niet lekker. Zo zwaar allemaal. Ellen, een bbq-fan!