Nu Online
Momenteel zijn er 150 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paniek paniek

27-7-2007 11:08:29
Hello bruidjes,
Gisteren gingen mijn vriend en ik vol goede moed aan de slag om onze misboekjes te plooien en te nieten.
We hadden al 4 proefdrukken nagekeken en volledig gerust.
Tot ik nadien toch nog alles eens doorlas en merkte dat er een blad ontbrak.
Ik begon compleet te panikeren... de drukker was in verlof gegaan, alles was geniet, maar moest terug los!!! ik wist niet meer waar te beginnen.
130 boekjes... ik zag het niet meer zitten.
Ik heb een uur zitten wenen, tot mijn schoonvader thuiskwam en hij voorstelde om alles opnieuw gaan uit te drukken en te snijden op zijn werk en we hebben gisteren tot 23u aan onze boekjes zitten werken.
Eerlijk gezegd, ik kan voor de moment geen misboekjes meer zien.
Hopelijk was dit het eerste en laatste dat zo misliep.

Groetjes,
Karen
18/08/07

Karen
18-8-2007
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 817

Lies
27-10-2007
 Meld misbruik27-7-2007 12:59:20

Hey Karen,

Goed dat je een oplossing gevonden hebt. Ik zou dit wel niet ongemerkt laten passeren voor de drukker! Ik zou een schadevergoeding eisen!

Groetjes

Lies

Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik27-7-2007 14:12:07

Dag Karen,

amai, ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment helemaal in paniek slaat! Ik ben blij voor je dat het toch nog in orde gekomen is.
Hopelijk was dit inderdaad het enige en zullen de andere voorbereidingen verder rimpelloos verlopen.

Maar ik zou de drukker er toch zeker over aanspreken zodra hij terug is van zijn verlof, tenslotte betaal je niet voor iets dat niet af is hè, het kost allemaal al geld genoeg!

Liefs,
Veerle
18/08/07
veerleennico.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...