TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elke
13-10-2007
|
27-7-2007 9:14:58
Hey Katleen,
ik kan me voorstellen dat het voor je kapster moeilijk is om een proefkapsel te proberen als ze geen idee heeft hoe je kleed er uit ziet ... Heb je geen foto van je vorige pasbeurt? Of staat je jurk nergens op het internet of zo? Anders kan ze er zo al een idee van hebben? Of weet jij al precies hoe je kapsel er moet uitzien? Dan kan je misschien een foto van dat kapsel meenemen?
Elke
|
|
Lies
27-10-2007
|
27-7-2007 9:39:37
Hey Katleen!
Wij trouen op dezelfde dag! Voor jouw kapsel: als het kan zou ik het proefkapsel bij je laatste pasbeurt laten doen ofwel zoals elke zegt: je kan je kapster foto's bezorgen van je jurk. Zoek ook een paar voorbeelden die jij mooi vindt en neem die ook mee. Ik denk wel dat je kapster op basis daarvan kan zien wel kapsel het beste bij jou en je jurk gaat.
Groetjes en succes!
Lies
|
|
Kirsten
9-6-2007
|
27-7-2007 10:11:20
Hey,
Ik had mijn proefkapsel bij mijn eerste pasbeurt. Ik had een foto meegenomen van een kapsel dat ik graag zag. Ik ben dan mijn kleedje gaan passen en heb op onze trouwdag zelf tegen de kapster gezegd wat ik nog graag verandert zag aan mijn kapsel. Was allemaal geen probleem; ze heeft zelfs geen foto van mijn kleed gezien en mijn kapsel was helemaal wat ik wou!
Groetjes, Kirsten 09/06/2007 www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
|
|
Patricia
27-10-2007
|
27-7-2007 10:33:20
Hoi Katleen,
Wij trouwen op dezelfde dag!! Ik heb mijn pasbeurt op 11-09. Gisteren heb ik mijn kapster een foto van de jurk laten zien. Zij stelde zelf voor om de ochtend van de pasbeurt een proefkapsel te doen. Ik verheug me er op om alvast het totaalplaatje te zien.
groetjes Patricia
ps: waar trouwen jullie?
|
|
katleen
27-10-2007
|
27-7-2007 13:33:10
Bedankt voor al jullie reacties ! Hey Patricia, ik trouw in Ranst, Anwterpen. Wij trouwen om 11u voor de gemeente (in Vrieselhof, Oelegem), om 14u voor de kerk. Ik krijg al kriebeltjes als ik er aan denk !! Nu de limiet van 100 dagen gepasseerd is, kunnen we echt beginnen altellen. Vanwaar zijn jullie ?
Groetjes, Katleen 27 oktober 2007
|
|
Edith
8-9-2007
|
27-7-2007 14:07:33
hoi, ik heb van de bruidswinkel een boekje meegekregen waar mijn kleed instaat, dat heb ik meegenomen naar de kapster. Mijn kleed heb ik ook op een website op internet nog teruggevonden, als je de naam van het merk weet, kan je beginnen zoeken. succes
|
|
Patricia
27-10-2007
|
27-7-2007 16:31:22
Hoi Katleen, Wij zijn van Zonhoven. We trouwen om 11:00 in het gemeentehuis in Zonhoven en om 12:00 in de Kathedraal in Hasselt. De afgelopen twee weken ben ik erg druk geweest met de voorbereidingen en aankopen (trouwkaars, schoenen, lingerie, bedankjes, een avond bij pastoor geweest, begonnen met misboekje) dus nu wordt het al echt concreet. Spannend!!!!
groetjes Patricia
|
|
Tania
3-5-2008
|
28-7-2007 16:58:32
Ik ga ook een foto van het kleed meenemen naar de kapster voor het proefkapsel hoor. Ik weet alleen niet of ik het op één dag zal rondkrijgen, naar de kapper en naar de bruidswinkel, maar dat is een andere zorg. Ik zou het toch die ene pasbeurt doen, dan ben je meer op je gemak om nog dingen aan te passen denk ik. En met een foto zou de kapster toch uit de voeten moeten kunnen.
Groetjes en veel succes, Tania
|
|
angelique
25-8-2007
|
28-7-2007 21:53:33
Ik heb ook een foto van mijn jurk meegenomen naar de kapster. mijn kapster weet ongeveer wat ik mooi vind. We hebben eerst samen in een fotoboek gekeken wat ik ongeveer mooi vind. Vervolgens is ze begonnen aan mijn haren. Ik heb het proefkapsel laten maken op de dag van de pasbeurt. Ik wilde het totaalplaatje ook zien. Ik kreeg al complimenten in de winkel over mijn haren voordat ik de jurk aan had. Het totaal plaatje was goed. Nu wachten op de echte grote dag.
Groetjes
|
|
Dorina
|
7-8-2007 14:05:29
Hey,
Ik ben Make up artist, hairstyliste en werk volledig op verplaatsing en naar uw budget. Indien u nog steeds op zoek bent mag u mij altijd contacteren.
0473511125
Met vriendelijke groeten, Dorina
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|