Terug naar overzicht
Hoi,Wij maken geen lijst. We gaan wel met de DJ bespreken welke muziekgenres we willen en dan vertrouwen we op hem.groetjescaroline15/09/2007
heywij hebben ook geen lijst gemaakt omdat we uit ervaring wisten dat dit niet werkt. we hebben de eerste drie liedjes besproken en verder gewoon het genre van de muziek en de liedjes die hij zeker es moest draaien. het heeft geen zin om een lijst te maken en plots iets te gaan spelen waar niemand meer op danst. weet niet of mijn uitleg beetje duidelijk is... onze dj heeft gewoon naar zijn volk gekeken en de dansvloer is geen twee minuten onbemand gebleven!ik zou dus enkel bespreken wat wel en niet kan, en dat heeft goed gewerkt bij onsgroetjessas
Ik heb een lijst gemaakt met liedjes die ik er ZEKER bij wil hebben, die heb ik hem meegegeven, ik heb ze niet dubbel, de rest mag hij zelf kiezen, maar hij weet wat we willen.
hallo Petra,Wij hebben niet echt een lijst doorgegeven aan ons dj. Gewoon gezegt welke genres wij graag horen en voor de rest moet hij maar kijken en inspelen op het publiek.Als wij absoluut frans bauer niet willen, maar de helft van de zaal gaat daar van uit zijn dak, wel dan moet hij dat maar draaien.Mijn vriend is zelf ook dj en hij doet het ook altijd zo.GroetjesMaureen10/05/2008
Hoi PetraOok wij hebben niet echt een lijst.We hebben onze openingsdans doorgegeven en verder liedjes die we zeker willen en het liedje dat we willen laten spelen als we de cadeaus aan de ouders afgeven, maar verder mag onze DJ doen wat hij zelf wil, als het maar een goed feest wordt.Het is wel een gok, want we hebben zelf geen ervaring met onze DJ, dus hopelijk loopt het goed.GroetjesRebecca11.08.07