Nu Online
Momenteel zijn er 184 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heeft er niemand ene lijst voor DJ???

26-7-2007 16:18:27
Hallokes,

Nog eens mijn vraagje of jullie mss een lijst hbb opgemaakt voor wat de DJ op jullie trouwfeest gaat spelen?
Kunnen jullie dat aub doorsturen dan kan ik dat eens vergelijken en mss zitten er nog goede liedjes in bij jullie.

Mercikes alvast!

Groetjes Petra
29/09/2007

Petra
29-9-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 228

Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik26-7-2007 16:44:23

Hoi,
Wij maken geen lijst. We gaan wel met de DJ bespreken welke muziekgenres we willen en dan vertrouwen we op hem.
groetjes
caroline
15/09/2007

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik26-7-2007 16:51:13

hey

wij hebben ook geen lijst gemaakt omdat we uit ervaring wisten dat dit niet werkt. we hebben de eerste drie liedjes besproken en verder gewoon het genre van de muziek en de liedjes die hij zeker es moest draaien. het heeft geen zin om een lijst te maken en plots iets te gaan spelen waar niemand meer op danst. weet niet of mijn uitleg beetje duidelijk is...
onze dj heeft gewoon naar zijn volk gekeken en de dansvloer is geen twee minuten onbemand gebleven!
ik zou dus enkel bespreken wat wel en niet kan, en dat heeft goed gewerkt bij ons

groetjes
sas

Edith
8-9-2007
 Meld misbruik26-7-2007 17:28:34

Ik heb een lijst gemaakt met liedjes die ik er ZEKER bij wil hebben, die heb ik hem meegegeven, ik heb ze niet dubbel, de rest mag hij zelf kiezen, maar hij weet wat we willen.

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik26-7-2007 17:35:22

hallo Petra,

Wij hebben niet echt een lijst doorgegeven aan ons dj. Gewoon gezegt welke genres wij graag horen en voor de rest moet hij maar kijken en inspelen op het publiek.

Als wij absoluut frans bauer niet willen, maar de helft van de zaal gaat daar van uit zijn dak, wel dan moet hij dat maar draaien.

Mijn vriend is zelf ook dj en hij doet het ook altijd zo.

Groetjes

Maureen
10/05/2008

Rebecca
11-8-2007
 Meld misbruik30-7-2007 20:44:29

Hoi Petra

Ook wij hebben niet echt een lijst.
We hebben onze openingsdans doorgegeven en verder liedjes die we zeker willen en het liedje dat we willen laten spelen als we de cadeaus aan de ouders afgeven, maar verder mag onze DJ doen wat hij zelf wil, als het maar een goed feest wordt.
Het is wel een gok, want we hebben zelf geen ervaring met onze DJ, dus hopelijk loopt het goed.

Groetjes
Rebecca
11.08.07

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...