Terug naar overzicht
Hallo Sophie,Welja ik heb zelf ook al naar Elke Alen gemaild, maar heb er nog geen enkele mail van teruggekregen. En heb dit nogal van mensen hier op het forum gehoord, mss is ze idd op reis...Nu het is niet bij haar alleen zo hoor, er zijn meerdere professionele die ik nog niet knn bereiken heb, dusja dan maar iemadn anders gezocht, kan daar niet blijven op wachten...Ik heb ook foto's van haar aan het werk gezien en ze is goed maar wel duur, ze doet ook alleen maar visagie!Groetjes Petra29/09/07
Dag Sophie,Ik had de foto's van Fieke haar make-up gezien en ik was direct verkocht. Ik heb Elke Alen dus ook gecontacteerd. Op mijn 1ste email kreeg ik vrij snel antwoord, maar ik heb haar ondertussen al meer dan 10 dagen geleden teruggemaild en nog steeds niets gehoord. Ik gok dat ze op vakantie is ofzo. Erg professioneel vind ik het alleszinds niet.Ik ben ook nieuwsgierig naar andere bruidjes die ervaring hebben met haar. Welke foto's heb jij gezien?Zou je me op de hoogte willen houden als je iets van haar hoort, dan doe ik hetzelfde! Mijn emailadres is bramenlies@gmail.com.GroetjesLiesLies
hallo allemaal,ik wil jullie ook op de hoogte houden als ik iets van haar hoorweten jullie welke haar prijzen ongeveer zijn, ik heb er geen idee van?je mag het mij ook altijd mailen op anja-ludwig@hotmail.comgroetjes!anja
Hallo,ik ken die persoon niet maar wil toch even reageren op wat Lies zei; "Erg professioneel vind ik het alleszinds niet." Het kan zijn dat die persoon idd op reis is. Ik vind dan toch niet dat je kan verwachten dat ze je steeds te woord kan staan. Die persoon heeft ook recht op vakantie, net zoals jij. Ik weet dat ik graag gerust gelaten word tijdens mijn vakantie. Moest iedereen mij constant bellen van mijn werk kan ik evengoed thuisblijven. Dus liefs wat meer begrip indien de persoon in kwestie op vakantie is.
Dag Eva,ik denk dat Lies bedoeld dat het professioneler overkomt als je je klanten laat weten dat wanneer je onbereikbaar bent. Zo zorg ik voor een auto-reply mededeling op mijn e-mails als ik geen toegang heb tot mijn mails, of stel ik mijn collega op de hoogte om de meest dringende zaken op te vangen als ik eens een paar dagen weg ben. Op die manier moet niemand nodeloos wachten of het gevoel hebben niet geholpen te worden.Groetjes,Nele
Hey,Ik heb net reactie gehad dat ze van 1 tot 28 augustus niet bereikbaar is. Noch qua telefoon, noch via email. Natuurlijk heeft iedereen recht op vakantie, maar zoals Eva zegt, als ik op vakantie ga, zet ik ook auto-reply op en stel ik een voicemail. Zo weten mensen tenmiste waar ze aan toe zijn. Een huwelijk voorbereiden is sowieso al een stressy periode, verwachten dat iemand binnen de 14 dagen reageert vind ik dus niet overdreven.GroetjesLies
Hello allemaal, Bedankt voor de reacties. @Lies: ik heb inderdaad ook die foto's van Fieke gezien, zij en haar suite waren prachtig opgemaakt. Het enige waar ik een beetje mee inzit is dat ze niet zal opdagen als ze een professionele visagieopdracht heeft; die komen nl. soms onverwachts. En in haar geval zou het ergens normaal zijn dat ze voorrang heeft aan een opdracht die haar carrière kan vooruithelpen.Ik vind persoonlijk het vinden van een goeie visagiste en kapper het moeilijkste van gans de trouw ;-).GroetjesSophie
Hallo Sophie,Ja, daar heb ik ook wat schrik eigenlijk voor...Maar eigenlijk een beetje bij iedereen!Het kiezen van een goede visagiste en kapster is eigenlijk het moeilijkste van gans de trouw ongeveer en daar heb je gelijk in! Ik heb ook dezelfde foto's gezien!Vanwaar ben jij eigenlijk en wanneer trouwen jullie?Groetjes Petra29/09/2007