Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ballondecoratie

25-7-2007 14:24:43
heeft er iemand al eens ballondecoratie gezien of gehad in de feestzaal ? want ben aan het overwegen om dit ook te doen.
groetjes

marijke
1-1-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 349

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik25-7-2007 16:19:21

hallo

Ik had ballondecoraties op mijn trouwfeest en ben bijzonder tevreden hierover omdat het hat iets speciaal dn zomaar altijd bloemen, de kleuren waren helemaal zoals in onze kleren, het brak de lucht (stonden vaop de grond en waren zo een 2 meter hoog, gas iets xtra) en we hadden buiten een hartvormige boog staan die ik als cadeautje had gekregen van mijn ouders. Was super op de foto's. Ik vond dit zeer mooi, maar dat is smaak he. Dus op de tafels om van te eten hat ik trossen staan met een hartvormige balon en gewone in wit en blauw, op de hoge receptietafels, kleine trosjes die neerlagen met tule afgewerkt. Hopelijk ben jer wat mee

Groetjes
El
Al 18 dagen getrouwd

Elke
7-7-2007
 Meld misbruik25-7-2007 16:20:52

sorry voor alle typfouten amaai ik schaam me, maar ik moest snel zijn
Sorry

marjan
4-8-2007
 Meld misbruik25-7-2007 21:27:57

hey,
ik weet niet van waar je bent maar in Mortsel heb je Balloondecors, die hebben ons een aantal foto's gestuurd.

ook op hun website, www.ballondecors.be
vind je wel voorbeelden.

als je wil zal ik ze even doormailen.

groetjes

Marjan 04/08/07
marjanlefevre@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...