Terug naar overzicht
hey, bij ons is het zo : na het eten rond 23h ongeveer betalen wij een forfait van 18 euro per persoon inclusief bediening en die forfait loopt tot 5h 's morgens
Wij hadden een zaal die drank aanbood aan een kleine meerprijs dan de brouwersprijs en wij hebben 990 euro betaald voor 180 personen van 19u30 tot en met 6u 'smorgends, wijn niet inbegrepen; die hebben we laten verzorgen door de traiteur en was ong 300 euro.groetjes,Jasmijn
15 euro voor 5 uur drank. Daarna per drankje afrekenen. Alleen bier, fris en wijn.
na het eten betalen wij een forfati van 10 euro per persoon voor drank van 22u30 tot 04u 's morgens
9 euro forfait tot 5u s'morgens. (amai die 18euro vind ik wel erg veel). Erin zitten gewone en sterkere bieren, frisdranken en wijnen van ons.
Hey, in vergelijking is 18 euro idd veel, maar naast de drank zit daarin ook begrepen de rode loper, tafels voor receptie, versierde zaal, overal kaarsen, ....bij andere zalen moest je voor sommige dingen zelf zorgen zoals versiering en kaarsen of moest je bijbetalen daarvoor en voor rode loperhet wordt zo gerekend 8 euro voor de drank, 4 euro voor de kelners en 6 euro voor rode loper en al de rest die ik opgenoemd heb, groetjes
Wij betalen een forfait van 7,5 euro voor de drank na het feest. (tot 5uur 's morgens, uitgezonderd sterke dranken en aperitieven)Dit is 8,5 euro als er die avond geen koffie genomen wordt.Bij ons zijn bloemen, kaarsen en decoratie gratis. Tenzij er speciale bloemstukken moeten besteld worden. Dan wordt een supplement gerekend.Groetjes,Delphine06/06/2008
Wij betalen na het eten een dansforfait van 8.5 euro per persoon. valt heel goed mee want de gasten kunnen zowel, leffe, duvel, kriek, wijn, koffie, thee en alle soorten frisdranken krijgen. als ik het hier zo lees, is dit nog relatief goedkoop...
wij hadden een prive zaal waar je de drank per flessen moest kopen.We hadden gerekend op ongeveer 1500 euro voor 140 personen, maar we zitten hier nog goed onder. Ik moet de rekening nog krijgen, maar ik denk dat we aan 1000 euro gaan zitten.Het was thans heel warm en we hadden toch redelijk goede drinkers.Maar als je het in een echte feestzaal doet, kan ik je dus niet helpen... Groetjes, Els14/07/2007