Terug naar overzicht
Hey Vera,ik trouw ook op 18 augustus en ik weet wat je bedoelt. Ik heb ook soms depressieve dagen dat ik niets meer zie zitten, maar dat gaat wel over. Momenteel heb ik het heel moeilijk omdat mijn kat gisteren een spuitje heeft moeten krijgen. Hij was 16 jaar en altijd gezond geweest,maar de laatste maanden ging het snel achteruit met hem. Ik kon hem niet meer zien afzien en heb deze moeilijke beslissing moeten nemen. Het klinkt misschien belachelijk, maar ik heb het hier heel moeilijk mee. We hebben hem vanaf mijn 11 jaar en het is eigenlijk altijd mijn dikke vriend geweest. Hij heeft alle belangrijke dingen meegemaakt in mijn leven: mijn eerste vriendje, mijn liefdesverdriet, ... Daarom heb ik het momenteel een beetje moeilijk en ben ik wat depressief, maar dat zal ook wel slijten zeker?Momenteel trek ik mij op aan de laatste voorbereidingen van onze trouw en voel ik me toch weer wat blijer.Ik hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen!Groetjes Katrien
Hallo,wij trouwen een weekje voor jullie en ik heb nu ook toch gemengde gevoelens. Aan de ene kant besef ik dat het niet lang meer is maar aan de andere kant is het me toch nog iets te lang. Nu alles bijna klaar is wil ik eraan beginnen. Wij hebben zaterdag ook nog een trouwfeest van een koppel dat we kennen en dat zit er zo naar mijn gevoel nog wat tussen. Ik duim voor hen voor goed weer, ben ermee bezig dat bij hen alles klaar zou zijn, vraag me af hoe hun mis zal zijn, haar kleed,...En onze trouwdag komt daar dan zo wat achter. Ik heb zo precies nog niet alle focus op onze trouw. En ook heb ik het gevoel dat het bijna zover is en dat als die dag er is die ook snel zal voorbij zijn en daar zie ik dan ook weer wat tegen op. Ik denk dat het allemaal gevoelens zijn die erbij horen, zeker als je er al lang mee bezig bent. Ik denk dat ik er helemaal echt ga naar uitkijken vanaf volgende week. Dan vrijgezellen, laatste afspraken,...Hopelijk is dit voor jou ook zo.Groetjes,Isabel110807
Hey meisje!Ik denk dat deze gevoelens best normaal zijn hoor... (maar natuurlijk allesbehalve leuk..)Probeer je eens te ontspannen?! Ga bijvoorbeeld eens met een vriendin naar verwenoord voor een dagje (sauna - massage..)! Veel succes!Lieselot