Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

doorschijnende etiketten

  24-7-2007 20:25:43
Hey iedereen,

weet iemand waar je doorschijnende zelfklevende etiketten kan kopen? Het mag ook in quasi-doorschijnend (een beetje zoals kalkeerpapier), als het maar kleeft! ;-)
Liefst regio Aalst-Brussel maar verder mag ook...

Groetjes en bedankt,

Veerle
25.08.07
http://dedolfijntjes.bruiloftsite.nl

Veerle

Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1258


Melissa
15-9-2007
 Meld misbruik24-7-2007 20:35:14

Hey veerle!

Ik heb die na een lange zoektocht gevonden bij het computerwinkeltje in Mechelen, ze hebben ook een website. Deze doorzichtige etiketten zijn heel goedkoop: ongeveer 8 euro voor 230stuks! bij de AVA hadden ze ze ook, maar daar betaalde je dan bijna 30 euro!!

Groetjes Liss
www.chrisenliss.bruiloftsite.nl
15/09/07



Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik24-7-2007 20:47:28

Bij Clips in Aalst (www.clips-online.be ).

Daar heb ik ze gekocht (die kalkpapier-achtige). Ze waren heel mooi. Ik heb net geen €30 betaald voor een hele doos. Ze zijn van Avery.

Veel succes,
Fieke
reeds 17 dagen getrouwd


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...