Nu Online
Momenteel zijn er 89 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Karen en Veerle die ook trouwen op 18 augustus

  24-7-2007 16:14:54
Hoi medebruidjes!

Nu begint het serieus te korten hé, ik heb zo den indruk dat die laatste 100 dagen voorbijgevlogen zijn... Nog 25 daagjes, we zijn aan't aftellen zenne en langs den andere kant zal het een beetje raar doen want we zijn al zolang met de voorbereidingen maja dan komen er weer andere dingen hopelijk hé (baby'tjes en zo!)

Wij trouwen dus ook op 18 augustus voor de wet in Hamme (omdat we daar sinds half april wonen) en voor de kerk in Grembergen-Dendermonde omdat ik daar tot half april altijd gewoond heb. Ons feest geven we in het Kasteel van Saffelaere en ik sta te popelen om mijn kleedje te mogen showen aan mijn aanstaand ventje want tis toch soms moeilijk om te zwijgen hé, maar tis voor de goeie zaak :o) Hoop dat ik ook nog ga passen, zou ook nog graag n kilo'tje of 2 vermageren maar tis zooooo moeilijk pffft
Waar trouwen jullie en wat moeten jullie nog zoal allemaal doen qua laatste voorbereidingen?

Groetjes en nog veel succes en plezier bij de voorbereidingen hé!
Ilse (18.08.2007)

ilse
18-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 796


Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik24-7-2007 16:58:51

Hoi,

Wij trouwen ook de 18 augustus, begint inderdaad serieus af te korten!

Voor de trouw moeten we niet meer zo veel doen maar...maandag verhuizen we naar ons eigen huisje...daar kruipt meer tijd en werk in!

Ben net de foto's van mijn vrijgezellen bij een collega gaan halen, dat was wel weer ff leuk!!! Ze staan op onze site: www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Groetjes en nog veel plezier,
Katrien



daisy
18-8-2007
 Meld misbruik24-7-2007 18:03:22

hallo,

wij trouwen ook op 18 augustus ...en jaja, het begint te korten... de kriebeltjes beginnen langzaam aan te komen! en er moet toch nog wel het een en ander gebeuren!
zo die kleinere prutsdetails...
en terug voor mijn jurk.. ben een beetje bijgekomen en dus moest hij uitgenomen worden...

wij trouwen in Galmaarden.zowel voor de wet als de kerk! (eigelijk in een kapel)

nog even verder aftellen...

groetjes




Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik24-7-2007 18:58:38

Hey,
wij trouwen ook op 18 augustus, maar in Malle.
Idd, het begint heel dichtbij te komen.
Ik hoop wel dat het weer serieus zal verbeteren, want de bruidjes van deze dagen hebben het niet getroffen.
Het lijkt net herfst.
Bij ons moeten nog enkele details gebeuren zoals de definitieve gastenlijst doorgeven aan de traiteur, schoenen inlopen, proefkapsel, proefmake-up, nagels laten zetten en trouwkleed voor de laatste keer gaan passen en dan ineens meenemen. (16 augustus)
Ik moet ook serieus op mijn gewicht letten.
Speciaal voor de trouw ben ik op dieet gegaan en ben 10 kilo kwijtgeraakt waardoor mijn kleed terug smaller moest worden gemaakt.
De mevrouw van de winkel heeft me aangeraden op zeker niet meer dan een kilo af te vallen en ook niet bij te komen.
Dus elke dag bijna op de weegschaal, maar het lukt tot nu toe goed.

Nog veel succes medebruidjes!

Katrien
18/08/07



Veerle
18-8-2007
 Meld misbruik24-7-2007 21:21:20

Dag Ilse en de andere 18/08-bruidjes!

Pfff bij mij mag het er stilaan gaan zijn hoor. Pas op, ik voel me eigenlijk vrij rustig, had min of meer verwacht dat ik rond deze tijd al stijf van de stress zou lopen. Maar ik heb wel al een paar keer een nachtmerrie gehad over de trouwdag, zo van het type waar alles misloopt (de beste lol was toch wel toen bleek dat er ineens een paar extra gasten voor het avondfeest zouden zijn, waarom mijn papa zei: "het geeft niet, ik heb al naar Verkest (???) gebeld"). Maar ik kijk er ongelofelijk naar uit! Heb zelfs een aftelklok op mijn computer geïnstalleerd.

Met de voorbereidingen nog altijd op schema, donderdag hebben we een afspraak met de zaal en met onze DJ. Daarna nog tafelindeling maken, menu's maken, misboekjes drukken en nog wat kleine prutskes. En hopelijk nog twee kilootjes eraf tegen dan ...

Gelukkig heb ik ook nog iets anders om naar uit te kijken in de tussentijd: zaterdag vrijgezellenavond! Georganiseerd door mijn twee beste vriendinnen die me al beloofd hebben dat het heel plezant gaat worden.

Zijn er onder jullie nog die een huwelijkssite hebben? Je mag anders altijd de link zetten, vind het wel eens leuk om te kijken wie er allemaal trouwt de 18de ;-)
(Katrien, ben al eens op jouw site gaan kijken en heb een berichtje gepost).

Nog veel succes allemaal!

Veerle
18/08/07
veerleennico.bruiloftsite.nl



wendy
18-8-2007
 Meld misbruik25-7-2007 13:03:44

hey ,

het is inderdaad aan het korten
ik trouw ook 18/08/07 bij ons is alles al geregeld
volgend week moet ik nog een keer mijn trouwkleed passen en het laatste is op 10 augustus en dan nog 8 dagen en dan kunnen aan elkaar denken hihi
groetjes wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...